چرا نمیشدبنویسم؟
دوستم میگه توانجمنای اینترنتیحرف نزن فقط ادمامیان میخونن مشکلات مردمو بفهمن بعضی وقتا بخندن بعضی وقتا برن برای اینو واون تعریف کنن
ممنون از شما که میخونید و جواب میدین وهمدردی میکنید
رفتار اطرافیان من در هیچ صورت با من بهتر نمیشه چون دنبال چیزایی هستن که درمن نیست دنبال منافع شخصی
ببخشید قراداد اسمارت ونقاشی که گفتین چیه؟
واقعا من برای پیشرفت تو زندگیم و بیرون اومدن از این درموندگی وپسرفت چه باید بکنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)