سلام دوست عزیز
مشخصه که خیلی دلت گرفته!واحساس میکنی راه وچاره ای نداری!
من فکر میکنم تاحالا به قول خودت محکم بودی وبروز نمیدادی اما حالا وقتش رسیده که بروز بدی ناراحتیت رو!آخه عزیزم هرکسی ظرفیتی داره وقتی پر بشه سرریز میکنه.
نگران نباش،اتفاقا اجازه بده اشکهات سرازیر بشن،ابن خودش کمک بزرگیه به احوالت.
فقط کاش بیشتر ازمشکلت میگفتی تا راحتتر میشد باهات همدردی کرد.
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)