به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #25
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 03 [ 16:38]
    تاریخ عضویت
    1393-3-15
    نوشته ها
    434
    امتیاز
    15,815
    سطح
    80
    Points: 15,815, Level: 80
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    835

    تشکرشده 424 در 189 پست

    Rep Power
    67
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور نمایش پست ها
    سلام
    هر وقت شوهرت گفت تو حسود یا غیر عادی هستی
    بگو بیا بریم پیش یه روانشناس به عنوان یه نفر سوم بی طرف قضاوت کنه
    هر روانشناسی که خودت در نظر گرفتی من میام
    میام تا یه نفر بین ما قضاوت کنه که من غیرعادیم یا شما

    راستش به نظر من هم این چرخه شما خیلی داره تکرار میشه

    میشه از محاسن شوهرت هم بگی تا ما بهتر قضاوت کنیم اینکه چه خصوصیاتی داره که شما رو توی این زندگی نگه داشته

    اگر خونه خواهرت راحتی برو
    ولی یه مدت کوتاه بمون
    به شوهرت هم اجازه نده بهت تحمیل کنه که کجا بری
    در انتخابت قاطع باش
    ولی بازم به نظر من اگر اون می رفت بیرون بهتر بود تا شما
    واقعا سوال خوبى بود،
    اول راحع به پست قبلى ك دوست خوبم نظر داده ك وفيق بازن و دوست دختر داشتن، من اينو هيچ وقت نگفتم دوست دختر داره، انا وفيق باز بود، ك اونم بعد از اخرين حرفمون ك داشتيم جدا ميدشيم گذشات كنار و خيلى خيلى كم شد. يعنى از وقتى خونه مجرديشو دادن اجاره، ديگه خيلى كم شد. تا الان ك باز گير داده من برم جايى و تنها باشه.

    اخلاقاى خوبش، ( من بعد از اخرين قهرمو كه ايشون عوض شد و خيلى كاراشو كم كرد ميگم)

    با خونوادم خيلى خوب شده و بهشون احترام ميذاره واقعا( بحث چن تايى داشتيم اما خداروشكر حل شد و تا الان بى احترامى نكرده).
    من يكم زود جوش ميارم و بعضى وقتا تيكه ميندازم و غرغرو ميشم ، اما اصن حوابمو نميده .

    خيلى رقتا ميديدم ك ميبينه من ناراحتم ازينكه فلان مارو كردى برا مامانت براى من نميكنى، سعى ميكنه يكم باهام راه بياد كه رابطمون خراب نشه.(كارشو كنار نميذاره ، اما كل كل م نمكينه، ساكت ميشه كارشو ميكنه منم دلم ميسوزه بهش هيچى نميگم)

    خيلى شوخه و اغلب ميگه و ميخنده و ...

    ادم بامعرفتيه خيلى وفتا، مثلا ميبينم چقد رو قضيه اينكه به زن كسى نگاه نكنه يا گرم نگيره و اين حرفا حساسه .( البته بعضى وقتا ك مشروب ميخوره خيليم جلف ميشه)

    دلسوزه، مخصصصوصا نسبت به اعضاى خونوادش، تا خارى به پاى كسى بره سريع ميشينه براشون گريه ميكنه، وولى بعضى جاهام ديده خونواده من مشكلى دارن خداييش كمك ميكنه( راحه ب مامانشم ميدونم خيلى وقتا دلش بهش ميسوزه)


    اما اخلاق بدم داره:
    مثلا مسافرت بيشتر از سه روز بشه طاقتش نمياد، هى ميگه دلم تنگ شد و .... و براى منى ك بزرگترين هدفم ميافرته خيلى سخته.يكم كلا ضد حاله، من دوس دارم بريم بگرديم هيجان داشته باشيم، اون فقط با دوستاشو خانوتدش خوشه، خوشش نمياد ازينكه باهم بريم گودش زياد يا مسافرت و اين حرفا.
    خيلى خسيسه، خيلى حرص پولو ميزنه. مثلا يه كارت بهم داده، تا ازش ٥ تومن پول كم ميشه ز ميزنه چى خريدى.
    بچه ننه س
    خيلى درگيره كاره( كارشم كخ وصله به مامانش)
    از درون خيلى احساساتيه ولى اصن كاراى رومانتيك انجام نميده ،زياد به من توجه نميكنه، محصوصا وقتى مريضم.در واقع حواسش به من ميس زياد، تو مهمونيا يا وقتى خونه تنهام و ...مثلا انقد ميگم دوس دارم بهم ز بزنى ، بعد صد بار گفتن ي شب ز ميزنه چيكار ميكنى و كجايى، بعدم يادش ميره تا سال بعد.
    تو خونه تنبله، اصن حس ميكنم نسبت به خونمون هيچ حسى نداره، هرچى خراب شه يا بخوايم بهريم، اصن خوشش نمياد..
    لجبازه ( جفتمون لجبازيم)
    ویرایش توسط Somebody20 : شنبه 06 مرداد 97 در ساعت 15:13


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.