به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #14
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 آبان 97 [ 00:16]
    تاریخ عضویت
    1394-11-24
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    2,510
    سطح
    30
    Points: 2,510, Level: 30
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 35 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ماهگل خانم گل
    این مسئله رو من در شما زود فهمیدم چون خودمدچارش بودم...اینقدر که مثلا برای اثبات خودم خیلی خیلی درس میخوندم و تمام سعیم رو میکردم که شاگرد اول بشم و میشدم...تو درس نمونه بودن...تو لباس پوشیدن نمونه بودم تو جمع میدرخشیدم ....تو آشپزی ...تو همه چی...اما خلا درونیم اصلا پر نمیشد...و اتفاقا مردم اگه تو برخورد اول نه تو برخوردهای بعدی این خلا رو در من حس میکردن....و وای به روزی که کسی بفهمه تو به خودت احترام کافی نمیزاری....ماهگل خانم مردم اینو خیلی زود حس میکنن...هر چقدر هم سعی کنی مخفی کنی به هیچوجه نمیشه....
    از دادن حق اشتباه به خودت شروع کن...اولین اشتباهت هم میتونه دوباره سرزنش کردن خودت باشه...ولی خودتو برای هر اشتباهی ببخش...تو انسانی و اشتباه میکنی و این خیلی خیلی طبیعیه....
    دوم اینکه در حرف های درونی خیلی خیلی محترمانه با خودت صحبت کن... با خودت از کلمات عاشقانه استفاده کن...خودتو به نوشیدن چایی دعوت کن...برای خودت گل بخر و هر آنچه که دوس داری دیگران برات انجام بدن....
    اینا اصلا مسخره نیستن....میدونی خارجیا از بچه گی به بچه هاشون یاد میدن خودشونو بغل کنن....
    یه مدت به رفتارای شوهرت حساس نباش و پیش خودت بگو اون داره با ماهگل قدیمی اینجور رفتار میکنه...اما مواظب باش بهش نپری و اصلا تلاش نکن بهش زبانی بگی که داری تغییر میکنی...اینو جدی بگیر ...اگه بگی تمام اون انرژی و انگیزت در طی چند روز افول میکنه...این یه اصله و باش مقابله نکن....در مورد اشتباهاتت فعلا لازم نیست مرتب بگی باید برم پیش دکتر و این حرفا...نزار به چشم بیمار بهت نگاه کنن....خودت هم خودتو به چشم بیمار نبین ...خیلی از ماها اعتماد بنفس پایین داریم....من این چیزایی رو که دارم میگم حاصل کلی تحقیق و مطالعه است...من خیلی تو اعتماد بنفس ضعیف بودم و هنوز هم یه مقدار هستم.....اما بهتر شدم....اگه کمال گرایی حتما درمان کن خودتو....من شده برای مقابله با کمال گراییم عمدا کارا رو ر حد متوسط انجام میدادم و به خودم میگفتم حالا مگه همیشه باید بهترین بود؟؟!!
    یه چیز خیلی مهم دیگه اینه که اصلا با دیگرون بحث نکنید...اصلا سعی نکنید سوء. تفاهم اونا رو درباره خودتون کاملا از بین ببرید...هز چقدر راحتر حرف بزنید زودتر نتیجه میگیرید...موضع نگیرید و به دیگران اجازه بدید شما رو بد قضاوت کنن....منظورم این نیست که اصلا بیخیال سوءتفاهم باشید ...فقط میگم بحث زیاد نکنید...و اگه نپذیرفتن خیلی با آرامش و با لبخند بگید که هرطور راحتی ...حالا خواستید میتونید با جمله ی دیگه ایی بگید که ناراحتش نکرده باشید....میخوام که محترمانه با دیگران برخورد کنید....خیلی سعی نکنید خودتو توجیه کنید چون دقیقا نتیجه ی عکس داره...مثلا وقتی شما نماز به موقه میخونید و ازتون ایراد میگیره شوهرت نیاز نیست براش فلسفه ببافی که اینکار ریا نیست و این حرفا...در کل کمتر از منطق استفاده کن و بیشتر شوخی کن...شما هم دفه ی بعد موقه نماز مثلا به شوخی بگو خب وقت ریاکاریه و لبخند بزن..واقعا قصدت شوخی باشه نه نیشخند و مسخره.
    یکی دیگه از جنبه های احترام به خودت داشتن عادتهای ثابت متعلق به خودته....چیزی که فقط تو انجامش میدی...مثلا همین نمازت و اتفاقا نماز به موقه نشانه ی احترام به کارهای شخصیه...میدونی دلیل اینکه مسخرت میکنن موقه ی نماز بیشتر بخاطر حسادته؟ اونا نمیتونن ببینن که تو خودتو اینقدر جدی گرفتی که سر موقه یه کار معین داری برا انجام دادن ....بخصوص اگه یه سری کارای دیگه رو معطل همین کار شخصی خود هم کرده باشی...بهت حمله ور میشن...اما اگه لبخند بزنی و ادامه بدی ویگه خودتو ثابت کردی...بحث نکن فقط ادامه بده تا محترم شمرده بشی خیلی بده اگه بفهمن ایراد گرفتنشون در تو اثر کرده...این یعنی اینکه من درخدمت شمام که تغیرم بدید چون خودم کسی نیستم و خودم نیستم که شخصیتم رو میسازم....شما بهشون پاداش دادید برای ایراد گیریشون...بازم میگم بحث نکنید فقط ادامه بدین به عادت های خوبتون
    ضمنا حتما کتاب اختیار شما در دست کیست رو مطالعه کنید ...به من خیلی کمک کرد

  2. 2 کاربر از پست مفید توانا تشکرکرده اند .

    tavalode arezoo (یکشنبه 24 تیر 97), ماهگل (جمعه 29 تیر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لطفا راهنماییم کنید
    توسط bita2 در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 92, 12:17
  2. راهنماییم کنید لطفاً
    توسط roze siah در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 10:02
  3. می خوام ارشد حتما حتما قبول شم البته با این شرایط.... لطفا راهنماییم کنید
    توسط sami92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 92, 12:07
  4. راهنماییم کنید همسرم را برگردونم
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 73
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 خرداد 92, 00:46
  5. آیا درانتخابم اشتباه کردم یانه؟(لطفا راهنماییم کنین)
    توسط هیلان در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 فروردین 90, 14:04

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.