به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 دی 97 [ 20:15]
    تاریخ عضویت
    1397-1-30
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    822
    سطح
    15
    Points: 822, Level: 15
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    1 از پدزم متنفرمممممممم

    سلام دوستان تورو خدایی که اگه قبولش دارین کمکم کنین
    دیگه از این زندگی خسته شدم
    باورم نمیشه یه ادمم با این همه مشگل این همه درد
    اما هیچکس ذره ای ار دردام خبر نداره
    یه دختر بیست .ساله ای که هیچ خیری از زندگیش ندیده
    از وقتی یادم میاد اخلاقایه تند پدرم و دعواهایه پدر مادرموبه خاطر میارم
    پدرم دسته به زن نداره ولی میکوبه میشکونه مثله بچه ها قهر میکنه
    بخدا انگار تو خونه ی ما نقشا عوض شده
    مادرمم مثله دیوانه ها موهاشو میکنه
    دردامو اینجا میگم چون هیچکس منو نمیشناسه و با خیال راحت میتونم حرف بزنم
    بس منو داداشمو اذیت کردن مارم دیوونه کردن
    من شدم یه ادم استرسی که صد مریضی تو این سن کم پیدا کردم حتی دکترم بهم میگه اگه میخوای اینده ای نداشته باشی به اذیت کردن خودت و حرص خوردن ادامه بده
    ولی چیجوری اروم باشم وقتی ارزو به دل موندم
    پدرم ادمیه که بگو بخنداش مال دوستاش قضباش ماله ما
    کافیه بهش بگی فلان چیزی برات درست کنم صداشو دومتر میبره بالا که مگه من مهمونم درو میکوبه از خونه میره بیرون دقیقا یجوریم رفتار میکنه که انگار ما مقصریم یه قول مادربزرگم انگار ما برده هاشیم
    تنها ارزوم اینه یا اینا بمیرن یا من هرچه زود تر بمیرم خلاص بشم
    خودمو بستم بع صدتا قرص ویتامین بس بدمو داغون شده
    فقط خواهش نیاین بگین احترام پدرو مادر واجبه این حرفا پس حقه زندگی ما چی میشه نکنه ما جلبکیم ؟
    از تفریح کردن که کلا بهتره بیخیال قضیه بشم چون حتی بیرونم که میریم اخرش به جنگ جهانی سوم ختم میشه
    برام دعا کنین خلاص بشم چون هیچ راه نجاتی ندارم مجبورم تا اخره عمرم تو این جهنم کده بسوزمو بسازم

  2. کاربر روبرو از پست مفید yasaman12 تشکرکرده است .

    m.reza91 (شنبه 23 تیر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.