به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #6
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط elisa jan نمایش پست ها
    نرم شدن ما با هم خیلی سخته، تنها پیشرفت ما اینکه با هم غذا میخوریم آخرین دعوای ما دعوای خیلی بد و سختی بود و حرمتی بین ما نمونده. همسرم خیلی حق به جانب و مطمئنم تمام تقصیرها را متوجه من می دونه درحالی که خودش خیلی عصبی و پرخاشگر(روی بچه مون هم اثر گذاشته) البته منم ادم بی سیاست و فاقد جسارت ای هستم.

    ترس من از پس زده شدن و شکستن غرورم بیش از پیش (میترسم نامم پاره کنه یا اصلا جوابی نده. البته یک شب قبل از خوابیدنش رفتم تو اتاقش نشستم و نگاش کردم گفتم اگر نگام کرد منم شروع میکنم به گفتن که برنامت برای زندگیمون چیه و میخوای چه کار کنیم و تا کی اینجوری ادامه بدیم و بعد پـیشنهاد نفر سوم و مشاوره بدم ، آن من نگاه نکرد و منم رفتم) . الان دلم میخواد بدون منت کشی مستقیم یا حرفی از طرف من رابطه مون بهتر بشه تا بعد پیشنهاد مشاور بدم، مظمئنم این آخرین دعوای ما نیست و ما تنهایی کاری برای این زندگی نمیتونیم بکنیم.

    جناب هادی از راهنمایی ها ممنونم. بقیه دوستان و مشاوران همدردی کجایید؟ چرا کسی چیزی نمیگه؟
    سلام

    بخش زیادی از سدهایی که مانع ارتباط شماست سدهای ذهنی هستند.اینکه چون دعوای سختی کردید پس باید تا زمان طولانی با هم حرف نزنید،قوانین ساخته ذهن شماست.قانون خودساخته دیگر ذهن شما اینه که اگر الان پیش قدم بشید معنیش اینه مقصر دعوا شمایید و...

    احساس آسیب پذیر بودن در حین ارتباط در نهانگاه ذهن شما یک مزاحمه بدون ترس و با منطق صحبت کنید شما ازدواج نکردید که تمرین قهر کردن کنید.

    اما در مورد هدایت شوهرتون به سمت مشاوره وقتی سر صحبت رو باز کردید و مشکلات رو مطرح کردید طوری صحبت کنید و سوال حالا برای حل مساله چکار کنیم رو مطرح کنید که خودش ذهنش به سمت مشاوره برود یا اینکه اگر اسم مشاور رو آوردید طوری مطرح کنید که فکر نکند شما از قبل براش بریدید و دوختید.

    نوع بیان و مساله محور بودن تاثیر زیادی در حل شدن مسائل زندگی دارد.شما در انتخاب عنوان تایپیکتون هم یک عنوان گنگ و کلی رو انتخاب کردید.اگر صورت مساله را کاملا برای خودت واضح و مشخص تعریف کنی به جواب اون مشکل نزدیک تر میشی.
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : سه شنبه 19 تیر 97 در ساعت 23:26

  2. 3 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    elisa jan (چهارشنبه 20 تیر 97), paiize (یکشنبه 24 تیر 97), tavalode arezoo (چهارشنبه 20 تیر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.