سلام
من یکی از افرادی هستم که از طریق سایت همسریابی با همسرم آشنا شدم. و از نحوه آشنایی اولیه بسیار راضی هستم. هر چند مشکلاتی در زندگی داشتیم ولی این مشکلات هیچ ارتباطی با نجوه آشنایی نداشتند.
من یک بار ازدواج ناموفق داشتم. در ازدواج اول ، در محیط دانشگاه آشنا شدیم. بعلت کم تجربگی خودم فریب خوردم و در دام یک فرد معتاد افتادم. ازدواج دوم از طریق سایت همسریابی بود و چون با تجربه بودم گرفتار فریب و دروغ و بی اخلاقی نشدم.
به نظر من فضای مجازی چکیده ای از فضایواقعی جامعه ماست. انچه که باعث انتخاب درست هست، تجربه و پختگی و آگاهی شماست.
پس از چند جلسه چت در فضای مجازی و نبودن مشکل ، حتما بلافاصله دیدار حضوری داشته باشید و آشنایی را در فضای واقعی ادامه دهید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)