من ۲۹ و همسرم ۳۳
تحصیلات هر دو دکترا ..من تموم کردم همسرم دانشجوئه
از ایرادات شوهرم به قول خودش میگه زندگی باهاش سخته.تقریبا به همه چی گیر میده.از کوچکترین چیزها دعواهای بزرگ راه میندازه
محبت کردن رو که کلا بلد نیست
و همونطور که گفتم علاقه ای بینمون نیست
ویژگی خوبش کم نیست.شاید اونقدری که من دلم میخواست پایبند به کارها و واجبات مذهبی نباشه ولی حلال حروم سرش میشه و کلا توی هر مورد دیگه ای آدم پاک و صادقیه
فکر کنم راضی به جدایی باشه چون اونم خسته شده
شوهرم کلا منو ایراد میبینه.نمیدونم همه کارام رو پر از ایراد میبینه چیزای خیلی کوچیک رو حتی









علاقه مندی ها (Bookmarks)