نقل قول نوشته اصلی توسط نارجیس 2 نمایش پست ها
سلام خانم ماهگل عزیز... من چند تا سوال دارم لطفا با دقت جواب بدین تا بشه بهتر راهنمایی کرداز نظر سن خودت و همسرت و تحصیلاتتون؟
دو تا از ایرادات اصلی شوهرت که به خاطرش میخوای جدا بشی چیه؟
دو تا از ویژگی های خوب همسرت؟
اگه به شوهرت بگی بیا جدا بشیم به نظرت چه واکنشی نشون میده؟ راضی میشه؟
اگه از شوهرت بخوایم دو تا ایراد از تو بگه به نظرت چی میگه؟


در حال حاضر به هیچ عنوان به بچه دار شدن حتی فکر هم نکن... برای جدایی عجله نکن... بذار اول مطمئن بشیم عزیز
فقط لطفا دقیق جواب بده
من ۲۹ و همسرم ۳۳
تحصیلات هر دو دکترا ..من تموم کردم همسرم دانشجوئه
از ایرادات شوهرم به قول خودش میگه زندگی باهاش سخته.تقریبا به همه چی گیر میده.از کوچکترین چیزها دعواهای بزرگ راه میندازه
محبت کردن رو که کلا بلد نیست
و همونطور که گفتم علاقه ای بینمون نیست
ویژگی خوبش کم نیست.شاید اونقدری که من دلم میخواست پایبند به کارها و واجبات مذهبی نباشه ولی حلال حروم سرش میشه و کلا توی هر مورد دیگه ای آدم پاک و صادقیه
فکر کنم راضی به جدایی باشه چون اونم خسته شده
شوهرم کلا منو ایراد میبینه.نمیدونم همه کارام رو پر از ایراد میبینه چیزای خیلی کوچیک رو حتی