به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 مهر 97 [ 04:39]
    تاریخ عضویت
    1397-4-02
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    342
    سطح
    6
    Points: 342, Level: 6
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از پاسخ شما
    من تا جایی که در توانم باشه کوتاهی نمی کنم ولی خدمت و درس خواندن و... خودش زمان بره مخصوصا توی این شرایط کاری و اقتصادی
    بله به نظرشما خانمی که با من رابطه داره جزو کدوم دسته ؟به نظر خودم هم احساس داره هم منطق ودوراندیشی میگه صبرکردن به پای من به نفعش نیست
    نه اینکه من نتونم خوشبختش کنم اما اینکه من معلوم نیست کار دولتی پیدا میکنم یا شغل ازاد دستوپا کنم این که چه مقدار درامد داشته باشم و بیمه و مسکن و ... اینا وقتی براش مشخص نیست منطقیه که بگه من پای دوس داشتم میمونم ؟به نظر من که نرسیدن به زندکی که در ذهنش و رویاهاش خواهانش بوده علاقش به منو از بین میبره و دایم باعث تنش بینمون میشه این حدس منه
    وایشون موافق اتمام رابطه نیستند هم علاقه مند به من و هم نمیتونه سر ایندش معامله کنه اگه به خاطر من خواستگارهاشو رد کرد و بعدا من نتونستم شرایط ایده الشو به دست بیارم چی؟
    به نظر من ایشون منو خوشبخت میکنه و ایشونم از لحاظ معیارهای اخلاقی منو مناسب میدونه اما من شرایط مادی که لازمه ازدواج و تشکیل خانوادست ندارم
    دختر دیگه ای که لیاقتش کمتر باشه نه ...دختری که موقعی ارش درخواست ازدواج کنم که شرایطم مهیا باشه و نخوام چندسال صبر کنه
    بهونه نیاوردم و باخودم روراستم که میگم من همه تلاشمم کنم حداقل 4سال زمان میخواد تا درس و سربازیم تموم شه اگه بتونم کار پیدا کنم تواین4 سال یکم پس اندازم دارم اکه نه یه شغلی پیدا کنم و توی خونه پدرم چندسال بشینم این خانوم چه کار کنه چندسال منتظر من بمونه ؟دلم میسوزه اگه اینکارو کنه و هم دلم میسوزه که منو دوس داره و نمیتونه ازم جدا بشه و فراموشم کنه برای همین خودمولعنت می کنم که بااینکه قصد ازدواج دارم اما بدون شرایطش احساس اون دخترو درگیرخودم کردم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ahmad1375 نمایش پست ها
    سلام.حس و حالي كه ميگين رو كامل درك ميكنم.راجع به اينكه ميگيد شرايط ازدواج رو ندارم و اينها،بايد بيشتر فكر كنيد و بخصوص با اون خانوم راجبش صحبت كنيد.ازونجايي كه همو دوس دارين،نبايد جلوي مشكلات كم بيارين.پس اگه ميبينيد مثلا ١-٢ سال ديگه احتمالش هست ك شرايط جور بشه،باهاش صحبت كنيد و تمام سعيتون هم بكنيد ك شرايط رو جور كنيد. ولي اگ مطمئنين نميتونين و اون كنار شما خوشبخت نميشه،بايد تمومش كنين.ميدونم سخته ميدونم واقن دردناكه ولي بهتر از يه تلخي بي پايان تا اخر عمره.اگ اون خوشبخت نشه خودتونم نميشين چون بهتون حس بدي دست ميده.يك عمر زندگي كردن به اين شكل واقن سختتر از جداييه الانه.از طرفي ميتونه علاقه رو هم بكشه و چه بسا باعث جدايي بشه.پس بهتره همين الان تمومش كنين و مطمئن باشين ته تهش ٥-٦ ماه ديگه كاملا فارغ ميشين
    همه حرفاتو قبول دارم اما اینکه پنج شیش ماه دیگه فارغ بشم به نظر خودم قبلش نابود شدم قبلش تا مرز سکته و مرگ رفتم چطوری میتونم خودمو قانع کنم که اون دیگه نمیتونه بامن حرف برنه و آرومم کنه چطوری خودم تنها آروم بشم چطوری از پس زندکی بربیام من 3ساله همه ارامشمو از وجود اون میگیرم اما از لحاظ مادی هیچ پیشرفتی نداشتم که بگم همینطوری پیش برم 2 سال دیگه جوره شرایط جز اینکه یکم درسم روبه اتمام رفته نه تونستم کاری پیدا کنم که پس اندلز کنم نه به کار تضمین شده ای بعداز درسم اطمینان دارم تازه اون موقع اول بدبختیمه که کار چطوری پیدا کنم همه این بدبختیای من روی اونم تاثیرمیزاره و ناراحتش میکنه من خودمو هیچ میبینم وقتی نمیتونم خوشحالش کنم خوشبختش کنم اعتمادبه نفسم روز به روز کمتر میشه و بیشتر شرمنده میشم کاش چندسالی ازم کوچیک تر بود تا موقع ازدواجش من شرایطم مهیا باشه برم دستشو بگیرم و بیارم تو زندگی خودم

  2. کاربر روبرو از پست مفید muhamadr79 تشکرکرده است .

    هادی60 (سه شنبه 12 تیر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.