سلام ترنم عشق عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه دوست خوبم .
ممنونم بایت تاپیک خوبی که ایجاد کردی ، ان شاءالله بقیه ی اعضای تالار هم شرکت کنند.
این موقعیت سعادتی هست که بتونم قرآن را شروع کنم به خوندن .
من هم یه حاجت قلبی دارم .
من به مدت چهل روز ، روزی 50 آیه از ابتدای قرآن شروع میکنم به خوندن .
فقط ترنم جان توضیح بیشتری میدین که مثلا این چهل روز اعمالی که انجام میدیم به نیت چه حاجتی باشد؟







پاسخ با نقل قول
خوبی خانم گل؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)