سلام خانم ماهگل
یک سری به تاپیکهای قبلیتون زدم
و بنظرم رسید که این چند نکته رو میتونم براتون بنویسم
یه حس آزردگی مانع از درک ریشه مشکلات و راه حل اونا میشه،ولی با اینحال شما تو زندگیتون حق دارین که از همسرتون جدا بشین،حتی اگر میشد یک فصل کتکی هم بهش بزنید بعد جدا بشین خوب بود.
یعنی چی مدام تیکه بندازه بهتون
یعنی چی با حرفاش ازار بده
یعنی چی اعتماد بنفس خانمش رو له بکنه
یعنی چی به یک خانم بگه شایستگی مادر شدن رو نداری،در حالیکه خانمها مدت زیادی رو با این ارزو بزرگ میشن.
یعنی چی از وجود همسرش تو زندگی راضی نباشه خوب تو اومدی خواستگاری ایشون
یعنی چی که کارهای شخصیش رو انجام نده،کمک که وظیفه اش هست.
یعنی چی بخواد یه دختر رو از خانواده خونی اش جدا بکنه
یعنی چی بخواد با حضور خانواده پدری خودش خانمش رو دق بده.
اصلا خیلی بی انصافه
خونوادتون باید از خداشون باشه که از دست همچین مردی خلاص بشین.
دستتون تو جیب خودتون هست و وبال گردنشون نمیشین
اصلا اقاتون داره کاری میکنه شما به غلط کردن بیفتین و بگید مهرم حلال جونم ازاد
این مرده اصلا رو خودش مسلط نیست.
حالا براش سخته یه پارک برین باهم
ارزش نداره زندگیتون رو به پای همچین مردی بریزین ول کنید برید.
این چیزا که میگن
زن خونه میتونه مردش رو سربراه کنه
یک سری مهارت های زندگی خانوم بلد باشه میتونه روابطش رو بهتر کنه
اگه از نظر روابط جنسی همسرتون رو ارضا کنید دلبسته تون میشه
مدام بهش سرویس محبت بدین جلبتون میشه
کوتاه بیاین تا تنش نباشه تو روابطتون
مکالمه کنید برای مسائلتون تو یه شرایط خوب
با سیاستهای زنونه رامش کنید.
یک سری خلاقیتها به روابطتون اضافه کنید
از یک سری خدمات مشاوره ای کمک بگیرید که برید دنبال حل اختلافات ریز و درشت بینتون
همه اینا حرفی بیش نیس.این اقا درست بشو نیس
جونتون رو ور دارین برین بذارین چند روز کسی نباشه تحویلش بگیره وزندگیش بمونه رو زمین تا بفهم دنیا دسته کیه.
البته بگم من این حرفها رو که زدم نگاه خودم نبود.هرچی تو تاپیکهای قبلیتون نگاه کردم دیدم هرچی بهتون راهکار دادن شما دیگه ادامه ندادین و اظهارنظری نکردین و از نتیجه اون راهکار ها و تلاشهای خودتون چیزی نگفتین.بنظرم رسید شما دوست دارین این حرفها رو بشنوید تا بدونید ماهم میفهمیم شما چی میکشین ولی واقعا راه حل اینطور نیس.قلبتون ازرده هست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)