سلام
سایت های همسریابی هم مانند هر ابزار دیگری به خودی خود نه خوب هستند و نه بد.
باتوجه به واقعیات جامعه ما و نبودن ضمانت های حداقلی درمورد افراد و اطلاعاتی که از خودشون ارائه می کنند (حتی در حد سایت های بازی های آنلاین هم اطلاعات افراد تائید شده نیستند) ریسک این نوع آشنائی ها بیشتر است و نیازمند تحقیقات بیشتری از طرف مقابل می باشد.
درمقایسه با روش های دیگر اشنائی، علیرغم خنثی بودن این روش سایر روش ها ارجحیت دارند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)