سلام.
وقتی گفتید بعد از 8 سال برگشتید، من فکر کردم اصلا طرف رو در این 8 سال ندیده آید. ولی گویا دختر خاله پسرخاله هستید و رفت و آمد هم داشته اید.
خب چیزی که من فهمیدم اینه که یه دختر خاله و پسرخاله بودن یه زمانی، که یهو عاشق شدن، (البته باید دید تعریفشان از عشق چیه)، بعد یهو 8 سال پیش تصمیم گرفتن دیگه عاشق نباشن و فقط دختر خاله پسرخاله باشن، و بعدش هم هر دو روابط دیگری داشته اند، و حالا تصمیم گرفته اند دوباره عاشق باشن.
میشه بگید چند سالتونه؟ دخترخالتون چند سالشونه؟ اولین بار که همدیگر رو دوست داشتید چرا کات کردید؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)