به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 11 از 12 نخستنخست ... 23456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 101 تا 110 , از مجموع 112
  1. #101
    ترنم عشق
    مهمان
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    راستی یه سوال داشتم. همه ی اعضای قهوه ای، به مشاوره های تخصصی همدیگه دسترسی دارن؟ یا مشاوره تخصصی رو فقط کارشناسا میبینن؟
    سلام
    فقط شما و کارشناس می بینید کسی دسترسی نداره

  2. کاربر روبرو از پست مفید ترنم عشق تشکرکرده است .

    Pooh (دوشنبه 28 خرداد 97)

  3. #102
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام
    کاملا مشخصه که دلت با این آقاست، و دوست داری فرصت بیشتری برای شناخت بدی.
    اما از نظرات مخالف این امر واهمه داری.
    چون خودت را تنها می بینی و فکر می کنی داری اشتباه می کنی.
    این آقا یک سری نقاط ضعفی داره اما مهم آینه که آیا تو توانایی کنار آمدن با این خصایص آن هم با در نظر گرفتن نقاط قوتش داری یا نه؟
    این دغدغه ذهنی ات به نظر می یاد.
    و آین را به کمک مشاوره خواهی فهمید. پس به ندای قلبت گوش کن و یک فرصت دوباره بده.
    ولی این بار کمی از نگرانی ها تون، احساساتتان و گله هایه تون هم صحبت کنید. مراقب باشید ایشان را محاکمه و یا قضاوت نکنید، به ایشان برچسب نزنید.
    فقط از ناراحتی ها و نگرانی هاتون صحبت کنید.
    و آزشون بخواهید برای رفع این نگرانی ها و ادامه شناخت شما نیاز دارید زیر نظر یک روانشناس یا مشاور به اطمینان برسید.
    من که از بحث صداقت و عدم صداقتی که روش استپ کردی چیزی متوجه نشدم آنقدر هم ذهنت را درگیر این موضوع نکن، تنها سعی کن خودت باشی و در این گریز شناخت بیشتری نسبت به عکس العمل های آون آقا در مقابل خود واقعی ات به دست بیاری.
    فقط در نشان دادن خود واقعی ات مراقب باش آون بدبینی ات را کنار بگذاری و خودت را دوست داشته باشی.
    با همان که هستی آشتی کن، دوستش داشته باش و آن را نشان بده.

  4. 3 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    Pooh (سه شنبه 29 خرداد 97), میشل (سه شنبه 29 خرداد 97), زن ایرانی (سه شنبه 29 خرداد 97)

  5. #103
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    معرف ظاهرا عجولانه با ما تماس گرفته.

    من عکس العملی به تماس اول معرف نشون ندادم.

    فردا اون روز باز تماس گرفت و گفت که پدر آقا پسر باهاشون تماس گرفته و خیلی از شما تعریف کرده و گفته لازم به شناخت بیشتر هست. ولی شبش خود پسر با معرف تماس گرفته و گفته که با تمام احترامی که قائله، به ادامه شناخت فکر نمیکنه.

  6. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    صبا_2009 (پنجشنبه 31 خرداد 97)

  7. #104
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    موضوع که تمام شدست. تاپیک رو هم میشه بست.

    راستی دیروز یه مصاحبه داشتم. بد نبود مصاحبم. ولی اصلا از دانشگاهش با اینکه دانشگاه مطرحیه خوشم نیومد. امیدوارم قبول نشم اونجا.

  8. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    صبا_2009 (پنجشنبه 31 خرداد 97)

  9. #105
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام
    من هم نظرم براینه که این تاپیک قفل شود . که هم از ظرفیت عبور کرده هم نیاز هست به خودت بپردازی.

    اصل مشکل تو عدم پذیرش خودت هست.خودت خودت را نپذیرفتی ونمی پسندی و...... همین مایه اضطراب ودرگیریاهایت است.

    خودپنداره های منفی ات زیادهست .این باعث میشود حتی کسی هم تورا بپسندد باور نکنی.

    من جدً همین پویی که هستی ،بعنوان یه دختر باهوش و صادق ودارای پتانسیل قوی ای از توانایی ها خیلی دوست دارم....ولی بعید میدونم باور کنی وتعارف ندانی.

    نگاهت را در مورد خودت عوض کن.
    احساساتتو بشناس وبدون قضاوت بپذیر.....

    تاپیکی دراین راستا باز کن تا بهش بپردازیم

  10. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    Erica (جمعه 01 تیر 97), Pooh (شنبه 02 تیر 97), نیلوفر:-) (جمعه 01 تیر 97)

  11. #106
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.

    یکی دو مورد اتفاق افتاده که من به فقط یک اتفاق و حواس پرتی تعبیرش کردم و بهش توجه نکردم. ولی الان شک دارم که چقدر درست تعبیرش کرده ام.

    حدود سه هفته ای بعد از عید فطر، از آقا پسر یک پیام تبریک عید فطر در واتساپ رسید. که من به خاطر بی موقع بودنش، اینجوری برداشت کردم که اشتباه ارسال شده و توجهی نکردم.

    حدود یک هفته پیش هم روی گوشی مامانم یک تماس بی پاسخ از یک شماره بدون نام افتاده بود که به نظرم شماره مادر ایشون بوده.،( شمارش رو پاک کرده بودم ولی چیزی که در حافظه خودم یادمه، همین شماره بود)
    که ما هم چون تردید داشتیم خودشون باشن و هم اینکه اگر کار مهم باشه مجدد تماس میگیرن، تماسی نگرفتیم.

    این یک هفته هم اصلا بهش فکر نکردم و گفتم حتما اشتباه شده. ولی امروز خیلی رو مخمه.

    به نظرتون درست بوده که محل ندادم؟
    ویرایش توسط Pooh : جمعه 22 تیر 97 در ساعت 13:56

  12. #107
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام
    پوه عزیز دختر خوب چرا ی دفعه برای همیشه مسئله رو حل نمی کنی؟
    حیف زندگیت نیست حیف این سالهای قشنگ عمرت نیست ؟
    من نمیدونم مکالمات تون با معرف همینطوریه که اینجا میذاری؟!!
    اصلا چرا معرف!!بزرگترها باهم چه حرف حسابی ردو بدل می کنند؟
    چرا شفاف سازی نمیکن؟
    اگه ی خواستگاری به نتیجه نمیرسه خب ادم خداحافظی میکنه و تموم
    حالا اونا تموم نکردن شما تموم کن اگه به نفعته

    چرا از حرف زدن با مادرشون فرار میکنید ؟ خب گوشی رو بردارید بگید معرف حرف های این جوری میزنه اقا زادتون فرمایش کردن فلان...
    این درسته؟
    دید خوبی به این آقا نمیشه داشت....ولی قبلا هم گفتم بهتون
    شما از نزدیک میبینید و می تونید قضاوت کنید

    پست 83 خانم صبا رو ی بار دیگه بخوانید

    بیشتر قدر خودتو و بدون
    عزیزم ما به خودمون هم نباید بدهکار بشیم درسته؟؟

    - - - Updated - - -

    سلام
    پوه عزیز دختر خوب چرا ی دفعه برای همیشه مسئله رو حل نمی کنی؟
    حیف زندگیت نیست حیف این سالهای قشنگ عمرت نیست ؟
    من نمیدونم مکالمات تون با معرف همینطوریه که اینجا میذاری؟!!
    اصلا چرا معرف!!بزرگترها باهم چه حرف حسابی ردو بدل می کنند؟
    چرا شفاف سازی نمیکن؟

    چرا از حرف زدن با مادرشون فرار میکنید ؟ خب گوشی رو بردارید بگید معرف حرف های این جوری میزنه اقا زادتون فرمایش کردن فلان...
    این درسته؟ دید خوبی به این آقا نمیشه داشت....ولی قب
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : جمعه 22 تیر 97 در ساعت 18:28

  13. کاربر روبرو از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده است .

    Pooh (جمعه 22 تیر 97)

  14. #108
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    والا مادر ایشون که تماس گرفته بوده اند، ما در جاده بوده آیم و اصلا متوجه نشده بوده آیم و در واقع میس کال بود روی گوشی. حالا فرارش کجاش بوده نمیدونم.
    با معرف هم بعد از همون آخرین باری که در اینجا گفته ام هیچ ارتباط و تماسی نبوده. اینم که میگید چرا معرف رو نمیفهمم.

    تموم شدنش هم که همون اواسط خرداد تموم شده بود و بحثی هم روش نبوده. اینم که میگید چرا یکبار برای همیشه تمومش نمیکنید رو نمیفهمم.

    این بار فقط چون شماره مادر ایشون افتاده بوده، و خب بحث بزرگتر و احترام مطرح میشه، برام سوال شد اینکه ما در جواب میس کال ایشون، تماسی نگرفتیم، حمل بر بی ادبی و بی احترامی نشده باشه یه وقت. همین.

    فکر نمیکنم پستم ابهامی داشته که لازم شد بیشتر توضیحش بدم.

    اگر اینکه ما شماره مادر ایشون رو دیدیم و زنگ نزدیم بگیم فرمایشتون چی بوده، ممکنه بی احترامی بوده باشه و باید زنگ بزنیم؟ من خودم نظرم این بود که مامان تماسی در جواب اونها نگیره و بذاره اگر حرفی دارن خودشون تماس بگیرند. اما یکم از نظر احترام به بزرگتر، دچار تردید شدم که درست بود که نذارم مامان بهش زنگ بزنه یا نه.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    من نمیدونم مکالمات تون با معرف همینطوریه که اینجا میذاری؟!!
    ب
    ممنون میشم اینم بفرمایید مشکل حرف زدنم اینجا در تالار چیه مگه؟

    - - - Updated - - -

    والا الان اون قسمت که من گفته ام"، از نظر احترام به بزرگتر دچار تردید شدم که درست بوده نذارم مامان بهش زنگ بزنه یا نه" جور دیگه برداشت میشه. منظورم از "بهش" مادر آقا پسره. و منظورم از تردید درباره "احترام" هم، احترام به مادر ایشونه.

    - - - Updated - - -

    ضمن اینکه موضوع برای من تمام شدست. الان مادرش هم تماس بگیره و بخواد باز حرفش رو پیش بکشه، من قبول نمیکنم.

    اما نمیدونم، اینکه در جواب تماس مادر ایشون، ما تماسی نگرفتیم، رفتار درستی بوده، یا باید تماس میگرفتیم و میپرسیدیم تماس گرفته بودن فرمایششون چی بوده و بعد نظر خودمون رو مطرح میکردیم؟ یا اصلا همین که تماس نگرفتیم کار درستی بوده و بی احترامی هم نبوده؟

  15. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    الهه زیبایی ها (جمعه 29 تیر 97)

  16. #109
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 تیر 04 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1397-1-08
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    8,453
    سطح
    62
    Points: 8,453, Level: 62
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 297
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 371 در 127 پست

    Rep Power
    42
    Array
    اگر بخوان و براشون مهم باشه میتونن دوباره تماس بگیرن. زیاد سخت نگیرید

  17. کاربر روبرو از پست مفید scarface تشکرکرده است .

    Pooh (جمعه 22 تیر 97)

  18. #110
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    بله. نظر خودمم همین بود.


 
صفحه 11 از 12 نخستنخست ... 23456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 86
    آخرين نوشته: شنبه 29 اردیبهشت 97, 00:23
  2. شرایط زندگی من و اومدن خواستگار..لطفا راهنماییم کنید من چطوربرخوردکنم
    توسط Kimiya.khanom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 شهریور 96, 04:50
  3. دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید
    توسط parasoo67 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 اسفند 90, 02:39
  4. راهنماییم کنید-خواستگارجدید
    توسط النا61 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 23:18
  5. +راهنماییم کنین دیگه واقعا خسته شدم
    توسط Sahar H در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 87, 23:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.