ممنون از شما.میدونم شاید اون حرف اینکه دلم خنک شد جریح ترش کرده ولی قبل از اون هم عصبی بوده.پیش مشاور رفتیم ولی متاسفانه همکاری نکرد.پیش روانپزشک هم رفتیم قرص مصرف میکنه.از عصبانیتش کم شده ولی باز هم فوق العاده عصبیه.
من همه راهها رو رفتم.با آرامش باهاش حرف زدم؛سکوت هم کردم ولی این رفتارام باعث شد که بی پرواتر بشه.اون موقع که از افسر کمک خواستم واقعا تو شرایط بدی بودم.خیلی ترسیده بودم.چون خیلی بد میزد.پزشکی قانونی رفتم.دومین باره که نامه گرفتم.همسرم قبل ازدواج با من با خواهرش و مادرش هم کتکاری داشته.اگر بگم قبل از کتکاری چیزی وجود نداشته که بخواد عصبی بشه شاید باور نکنید.نقطه صفر تا صد عصبانیتش انقدر به خاطر چیزای پوچ هست که سر کوچکترین چیز به اوج خودش میرسه








علاقه مندی ها (Bookmarks)