
نوشته اصلی توسط
من می دونم
سلام :-)
من از نزدیک بازی را دیدم خخخ البته خیلی نزدیک نه :-) جای همه تون خالی! کلا هشت نفر بودیم از ایران . :-). بقیه همه اون یکی تیم را تشویق کردن خخخ . خیلی مزه داد آخرش . روس ها طرفدار تیم ایران بودند . کلا هم یه وسیله تشویقی داشتیم . :-) کل که زدن نصف مردم شهر باهامون عکس گرفتند. دوتا پرچم ایران کوجیک داشتیم خخخ خلاصه با امکانات کم ! کلی تبلیغ ایران کردیم :-) اینقدر که با مردم عکس گرفتیم حس سلبیریتی بودن بهم دست داد خخخ. بازی بعدی ولی ریسک نمی کنم :-) ان شالله برمیگردم ایران :-). دعا کنید تنها یک امتحان مونده که برگردم ایران .
علاقه مندی ها (Bookmarks)