به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 691

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 آذر 04 [ 21:28]
    تاریخ عضویت
    1396-9-12
    نوشته ها
    207
    امتیاز
    11,940
    سطح
    71
    Points: 11,940, Level: 71
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    434

    تشکرشده 437 در 149 پست

    Rep Power
    50
    Array
    یه درس دیگه هم میشه گرفت، اون دروازه بان بدبخت اگه مدافع خودشون کله نمیزد باز یه حرکتی میکرد توقع نداشت از خودی بخوره مثل چوب خشک واستاد. "آدم ها بدترین ضربه هارو همیشه از اونی میخورن که هیچ ازش انتظار ندارن."

    یه تحلیل کلی هم میشه کرد. مراکشی ها کلا کنش واکنشی بازی میکردن به قول دوستان متخصص اینجا هیجانی رفتار میکردن! اینه که اون مدافع بنده خدا انقدر درگیر جواب دادن سریع به حمله به دروازه شون شد که حالیش نبود کجا داره هد میزنه. اگه هیچ کاری نمیکرد شاید امکان گل کمتر بود حداقل دروازه بان یه حرکتی نسبت به حمله از خودش نشون میداد. بازیکن های مطرح دنیا اگه دقت کنید هیچ کدوم هول نمیکنن تو همچین موقعیت هایی و حساب شده رفتار میکنن. واسه خودم این نکته از همه مهمتره هیجانی رفتار کردن و سرعت عمل زیاد در عکس العمل نشون دادن، گاهی کار دست آدم میده.

    نتیجه اخلاقی و درس عبرت این بازی هارو ولی بعد بازی با پرتغال میشه گرفت امیدوارم خیلی سوراخ نشیم. اون وقت هم احتمالا میتونیم نتیجه گیری کنیم خیلی تو زندگی به گل هایی که کسی برامون بزنه دل نبندیم عمر اینجور صدرنشینی ها دو روزه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط من می دونم نمایش پست ها
    سلام :-)

    من از نزدیک بازی را دیدم خخخ البته خیلی نزدیک نه :-) جای همه تون خالی! کلا هشت نفر بودیم از ایران . :-). بقیه همه اون یکی تیم را تشویق کردن خخخ . خیلی مزه داد آخرش . روس ها طرفدار تیم ایران بودند . کلا هم یه وسیله تشویقی داشتیم . :-) کل که زدن نصف مردم شهر باهامون عکس گرفتند. دوتا پرچم ایران کوجیک داشتیم خخخ خلاصه با امکانات کم ! کلی تبلیغ ایران کردیم :-) اینقدر که با مردم عکس گرفتیم حس سلبیریتی بودن بهم دست داد خخخ. بازی بعدی ولی ریسک نمی کنم :-) ان شالله برمیگردم ایران :-). دعا کنید تنها یک امتحان مونده که برگردم ایران .
    هیجان و شادی از کل نوشته تون مشخصه. یکی از دوستای منم رفته همینجوریه بدتر از شما مست و سرخوش میزنه! جای ما هم خوش بگذرونید. :)

  2. 8 کاربر از پست مفید Amir A تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 28 خرداد 97), paiize (دوشنبه 28 خرداد 97), scarface (دوشنبه 28 خرداد 97), tavalode arezoo (دوشنبه 28 خرداد 97), فکور (دوشنبه 28 خرداد 97), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 28 خرداد 97), نیکیا (دوشنبه 28 خرداد 97), عشق آفرین (چهارشنبه 30 خرداد 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.