با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد
وکیلتون کاملا درست گفته و شما راهی جز تمکین ندارید؛ در صورت عدم تمکین به ایشون اجازه ازدواج مجدد داده میشه.
خواهر گرامی من در تاپیک روزهای سخت مراحل جدا شدن همه این مسائل رو بهتون گوشزد کردم ولی متاسفانه شما هم مثل خیلی های دیگه تحت تاثیر حرف اطرافیان مبنی بر این که برو حقت رو بگیر و... قرار گرفتید! انسان ها مثل هم نیستن و نیازها و استراتژی های متفاوتی دارن پس نمیشه برای همه یک نسخه پیچید.
به نظر میاد در حال حاضر تنها راه اینه که در یک جلسه با شوهرتون مبنی بر بستن کلیه پرونده ها و همچنین بخشش مهریه در قبال طلاق مذاکره کنید.
در پناه حق مستدام باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)