سلام
فعلا که سایت خلوت شده کسی نیست. احتمالا خلوت تر میشه !!!
نوشته های شما بیشتر شبیه درد دل کردن بود تا بیان مشکل. راستش من خودم خیلی متوجه نشدم بالاخره مشکل تون چیه؟ مشکل تون رو واضح و روشن بیان کنید و توجه داشته باشید خواننده ها تو ذهن شما نیستند.
از گذشته هم که افسردگی شدید داشته و دارید. به نظرم حتما به روان پزشک مراجعه کنید وگرنه حال تون بدتر میشه. 2 ماه اول رو تحمل کنید به تدریج بهتر میشید. البته دکتر باتجربه و خوب باید انتخاب کنید.
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)