سلام ممنونم از نظرتون
و تعریفتون ،خوشحالم اگر چنین برداشتی شده .
منظورتون از همراه خوب رو متوجه نشدم .
جمله های اخرتون مثل اب روی اتیش بود ،ممنونم ممنونم ..
اصلا ادم بعضی وقت ها میخواد یکی بهش بگه میفهمم .همین !
بعضی وقت ها میگم یعنی این حس خوبمو اگر به یکی از خواستگارهام داشتم واقعا یکی از خوشبخت ترین مردهای زمین میشدن ،
صرفا همیت حس مثبت،
پس عشق چه حالی داره،خوشبحال کسایی که عشق
عمیق دو طرفه بمعنای واقعی رو تجربه میکنن.عشق و وصال،
برای این اقا هم ارزو میکنم عشقشون تا اخر عمرشون شیرین و زندگیشون زیبا باشه.
علاقه نه ،اون علاقه نیست ،
البته به نظر من ،این بدون هیچ شناختی درگیر شدن شاید یه نوع خلا رو داره پر میکنه.
خوب علاقه به چی؟چهره و ظاهر تنها چیزیه که ادم میبینه از دور ،
که خوب دل بستن بهش کمی سطحیه.
من انسانم ،دخترم،یک دختر پر احساسه،هر چقدرم خودش رو در نظر اطرافیان محکم نشون بده،
یا اصلا محکم باشه،ولی دله دیگه،میلرزه.
و یک چیز دیگه اینکه ذهن بیکار خیالباف میشه .
ولی خب در کل،عشق واقعی،به کمال کمک میکنه.چون دو نفری راه رو طی کردن اسون تره،هرچقد اصطکاک بیشتر پیشرفت کمتر...










علاقه مندی ها (Bookmarks)