سلام
ممنون سحر جان
خود من خیلی بیشتر دوست دارم درکنار دوستان مثل سابق مستمر باشم .... و شما دعا کنید برکت در اوقات بیابم ..... سوژه هایی که برای همدردی دارم حسرت برام داره که فرصت نمی کنم.... بازهم طلب دعا برای یافتن توفیق
در فضای غیر مجازی کارهایی البته محتوایی در دست دارم .... بعضی فقط به دست خودم باید انجام بشه ... اما برای بخش عمده ای که فعال کردن یک موسسه فرهنگی اجتماعی با برد قوی و عمقی فعالیت هست است که نیروهای قابلی را داریم سازماندهی می کنیم که اجرائیات را داشته باشند و من و تعدادی از دوستان تیم فکری و تصمیم ساز و راهبری آن را به عهده بگیریم
از طرفی یکی از هم و غمهای خودم در بخش کودکان است که اهمیت زیادی دارد و برنامه هایی برای آن مد نظر دارم و همینطور در دست اجرا .... خیلی دوست دارم بعضی از اثرات و تجربه های این مسیر را در تالار منعکس کنم که قطعاً سازنده است ....
نمیدونم چطور خدارا شکر کنم برای نعمتهاو بهره مندیهایی که به من داده بخصوص در مسیر علائق که واقعاً شکر باشد ..... حضرت موسی هم نتونست ، اونوقت من می تونم
فرمود خدایا چگونه ترا شکر گویم وقتی برآن شکر هم شکری لازم آید ..... خدا هم پاسخ داد ... این همان شکریست که شایسته است ..... آره خدا سریع الرضاست .... مهربون و لطیف و کریم است .... و ما از درک آن عاجز ....
امیدوارم در روزهای باقیمانده ماه رمضان رحمت واسعه اش در حقتون به حد اعلا برسه و یک سالتان را سرشار از خیرات و برکات کند و روزهای آینده در امتداد رمضانتون برخوان نعمات و الطافش باقی بمانید ان شاء الله
همین را برای من حقیر کم توفیق هم آمینی لطف بفرمایید ای عزیزان همدردی![]()
در شبهای قدر همگی همدردیهای عزیز را دعا کردم و امید خاصی به اجابتش دارم![]()







.... بازهم طلب دعا برای یافتن توفیق 






علاقه مندی ها (Bookmarks)