سلام .
نه خیلی اتفاقی تو جمعی بحث شد و یکی از دوستان که میدونم اطلاع کامل دارن بواسطه رابطه با اقایون کلاس،گفتن ایشون از کسی خوشش میاد و درخواست اشنایی هم داده و خب احتمالا هم الان در رابطه ان
سلام .دوست عزیز من چند روز دیگه 23 سالم میشه .
هیج تمایلی هم به بحث در مورد سن و رابطش با عقل و همون تکامل عقلی ندارم .
فقط همین بس که عدم اگاهی و عدم حضور در اجتماع هزار برابر از فاکتور سن موثرتره و اینهمه مشکلات هم دقیقا بدلیل عدم اگاهیه وگرنه سن ازدواج بالا رفته ولی مشکلات بیشتر و بیشتر میشن روز به روز
سلام عزیزم .
اره خب از سردرگمی در اومدم .
اصلا ناراحت نیستم و براش ارزوی خوشبختی دارم .
این حس خیلی توی زندگیم ارزشمند بود برام .بهم صبر یاد داد و خیلی بزرگم کرد .حس من خیلی پاک بود .واقعا صادقانه بود
البته امید به وصال زیباترین بخش حس خوبه که من تجربش نکردم .
ولی خب حس من اصصلا بخاطر پول و قیافه و تحصیلات و شغل انچنانی نبود .بخاطر خودشون بود .حس من همراه احترام بود و هست .امیدوارم بهترین ها براشون رقم بخوره .
دنیا هم محل همین امتحاناست دیگه .برای ارامش نیست ،
خدایا خودت راه درست رو بهمه نشون بده
دعا کنین همه به عشق دو طرفه(عشق به معنای واقعی،یعنی اونو از خودت هم بیشتر بخوای.بدون سودی از اون.فقط و فقط عشق)برسن و قلب هاشون ارامش بگیره...









علاقه مندی ها (Bookmarks)