نه من دائم بهش میگم فایده ندارد شوهرم هیچوقت بهش نمیگه یا حتی به خونواده خودشم نمیگه فقط خودشو میزنه به اون راهور بحثو عوض میکنه از پدر خود پسره بیشتر به فکرشه و حتی لباساشو هم براش میخره بعضیا حتی بهش میگن تو باباشی نسبت به همه ی اعضای خونوادش همینطوره هنوز تو دوران تجردش مونده
- - - Updated - - -
- - - Updated - - -
بله اینجور مسائل انقد زیاد شده که من ناخودآگاه میترسمو موذبم اینگار خیلی بهش اعتماد داره نمیدونم حتی تو خونه ی ما بعضی وقتا مشروبم میاره کمی میخوره من که ندیدم خود شوهرم میگه









علاقه مندی ها (Bookmarks)