نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
سلام

آرامش توی اون خونه حق شماست.با همسرتون صحبت کنید.و مشکلاتی که از این بابت هست و شده دغدغه شما رو براش بگید.حتی اگه خونه تون هم نزدیک بود نباید میرفتید.

اگر در بیان کردن مشکل به همسرتون احساس خاصی دارید اون رو اینجا بگید تا راهنمایی بهتری بگیرید
نه من دائم بهش میگم فایده ندارد شوهرم هیچوقت بهش نمیگه یا حتی به خونواده خودشم نمیگه فقط خودشو میزنه به اون راهور بحثو عوض میکنه از پدر خود پسره بیشتر به فکرشه و حتی لباساشو هم براش میخره بعضیا حتی بهش میگن تو باباشی نسبت به همه ی اعضای خونوادش همینطوره هنوز تو دوران تجردش مونده

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط Ye_Doost نمایش پست ها
سلام

این نوع رفت و امدهای بی قیدوبند برای شما خطرناک است. اون آقا یه جوان مجرد نامحرم است. مگه شوهر شما غیرت نداره زنش رو با جوان نامحرم توی خانه تنها می گذاره؟ شوهرتون نمیگه خودتون بگید. بچه که نیستید. خانه خانه شما هم است. نشد به پدر و مادر شوهرتون بگید. اون هم نشد به پدر و مادر خودتون.

اگر همسرتون هیچ جوره قبول نمی کنه بهتره یه مدت بروید منزل خانواده تان (ولو در شهر دیگه).
بله اینجور مسائل انقد زیاد شده که من ناخودآگاه میترسمو موذبم اینگار خیلی بهش اعتماد داره نمی‌دونم حتی تو خونه ی ما بعضی وقتا مشروبم میاره کمی میخوره من که ندیدم خود شوهرم میگه