به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 12 مرداد 97 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1397-2-06
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام.

    من مشاور نیستم ولی خواستم یه موضوعی رو به شما بگم.

    ببینید دوست عزیز اینکه در یک نگاه طرف مقابل رو دوست داشتید و بعد این همه سال نتونستید فراموش کنید و اینکه الان هم متاهل هستید و به این موضوع فکر میکنید خودش یک مشکل محسوب میشه.


    ببینید. شما میگید که من اون شخص رو دوست داشتم و شاید هم دارم خب؟

    ولی یه چیزی رو توجه نمیکنید. عشق معنیش این نیست که شما چشم هارو ببندید و بگید این ایده ال من هست و نباید از دست بدمش.


    یه سوال. مگه اون خانم چه ویژگی هایی داشت که اینقدر برای شما قابل توجه شده؟!

    و یه احتمال دیگه. من با مسایل مشابه این تو انجمن های دیگه مواجه شدم.

    دوست عزیز یه احتمال خیلی قوی که وجود داره این هست که احتمالش هست شما یا :1. کمال طلبی 2.افسردگی و تنهایی 3.تنش درونی یا بیرونی داشته اید و یا الان هم دارید.


    ببینید. شما این حس دوست داشتن که هست. ادم با دوست داشتن زندگی میکنه. این حس دوست داشتن نباشه ادم زنده نمیمونه.به این فکر کنین که شما ظاهر اگه با طرف زندگی میکردید ایا واقعا هیچ عیب و ایرادی نداشت؟ ایا هیچ ناراحتی برای شما ایجاد نمیکرد؟ به نظرتون زندگی رویایی و فرد رویایی که تو ذهنتون ساختید فقط یک رویا نیست؟ اگه جواب اینا منفی بود پس شما مشکل دیدگاهی دارین یعنی اینکه تحلیل شما از دوست داشتن احتمالا نادرسته. اگه جوابتون مثبت هست یعنی اینکه 3 مورد بالایی که شماره کنارشون هست مشکل شما هست.


    حتما به یک روانشناس بالینی مراجعه کنین.

    بازم میگم من مشاور نیستم و فقط نظر شخصی بنده بوده. ممنون

    - - - Updated - - -

    خیلی عذر میخوام اینو میگم ... ولی شما چه میدونید اون شخصی که الان شما بیاد ایشون افتادید الان زنده هست یا اصلا نمیدونم زندگی خوبی داره یا نه :/

    ببینین به نظرم یه مشکل خیلی جدی در گذشته پیش اومده... ولی حل نشده.... و الان یکم حالت پریشانی دارید این احساسات رو بروز میدید که میتونه از ناخداگاه شما باشه چون مشکل رو حل نشده میبینید و ناخواسته هر چی ناراحتی که داشتید دوباره بی اختیار زنده میشه.

    یعنی بعضی وقتا وقتی ناراخت میشیم خیلی ناراحت میشیم بعضی چیزا هستن که میان جلو چشم ادم. برای شما هم اینچنین شده.


    حتما و تاکید میکنم حتما به یک روانشناس بالینی مراجعه کنین ترجیحا با همسرتون تا مشکلات ریشه یابی بشن.

  2. 3 کاربر از پست مفید 0584 تشکرکرده اند .

    nazaninIT (سه شنبه 22 خرداد 97), نیکیا (شنبه 19 خرداد 97), اقاکریم (جمعه 18 خرداد 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.