به همسرتون بگید که من مسئول رفتارهای خواهرم نیستمباورتون نمیشه توی آخرین دعوا به من میگه من خواهرت رو در خونه بابات دیدم من از ماشین پیاده شدم برای احترام به شوهرش اما اون پیاده نشده به من احترام بزاره(خواهر من از ایشون بزرگتره!!!!!).بعد به خواهرم میگه بی فرهنگ.
در حدی که دوست داری و لازم می دونی بهشون احترام بذار. ازشون پیش من گله نکن
از خواهرتون و خانواده تون دفاع بی مورد نکنید و زندگی مشترکتون را خراب نکنید
خواهرتون داره تو خونه اش و سرزندگیش خوش و خرم زندگی می کنه، شما اوقات خودتون و همسرتون را برای چی تلخ می کنید؟
خواهرم بزرگتره و تو حق نداری توهین کنی و حقت بوده و ... اینا همه اش اشتباهه.
باهاش همراهی کنید (بدون توهین به خواهرتون) و متوجهش کنید که شما مسئول ریز و درشت رفتارهای خواهر و خواهرزاده و ... نیستید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)