1- من از پستهای شما (اینجا و تاپیکهای دیگران) برداشتم این هست که دختر عاقلی هستید که خوب و با سیاست هم صحبت می کنید.
اولش برام عجیب بود تو شهر و فضایی که توصیف کردید، چطور تو سن کم وارد رابطه با این آقا شدید
اما کم کم متوجه شدم دختر زرنگی هستید که از پس این ماجرا تو اون فضا براومدید
حتی برای پست نوشتن اینجا خیلی موارد مهم را راحت نگفته می ذارید
و کم کم بازش می کنید
مث موردی که برای من سوال بود که اگه پدر ایشون می خواد بیاد خواستگاری، چه اشکالی داره که شما گفتید نیا
ولی بعد گفتید که پدرش قرار نبوده بیاد خواستگاری، گفت که می آد آبروریزی می کنه و شخصیت و غرور پدرم را زیر سوال می بره تا پدرم مجبور بشه
خب این از زمین تا آسمون با جمله ی اولی که شما گفتید فرق داره
تو یک پست دیگه نوشتید که به اون آقا هنوز نگفتید که خانواده تون چه مشکلاتی با ایشون دارند
که آقای امیر گفتند بهتره ایشون بدونن مشکلشون چیه که برای رفع یا توضیح راهی پیدا کنند
2- با این که واضح نگفتید، به نظر من تفاوت فرهنگی زیادی بین دو خانواده هست.
همون اولش که گفتید، من فکر کردم پسری که با کامیون تو معدن شن کار می کنه، شاید داماد مورد نظر پدر شما و خانواده ی شما نباشه
تحصیلات این آقا چی هست؟
شرایط اجتماعی خانوادگیشون از یک تا ده، چند امتیاز با شما اختلاف داره؟
3- به نظر خودت شخصیتت بیشتر شبیه پدرت هست یا مادرت؟
من فکر نمی کنم اعتماد فامیل به پدر شما خیلی هم الکی باشه
به احتمال زیاد این سیاست و درایت در حل مسائل را از ایشون به ارث بردین
یا از تربیت پدری مثل ایشون دارید
فکر می کنم بهتره به پدرتون اعتماد کنید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)