به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 112
  1. #61
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها

    بعد از این جلسه، من بهشون پیام دادم که ک"خیلی خوش آمدید و خوشحال شدیم، ولی بعد از این لطفا اول مشاوره. چون من به هیچ وجه حاضر نیستم دیگه قبل از جلسه مشاوره، هیچ گونه ملاقاتی با شما، چه دو نفره، چه خانوادگی، چه منزل ما، چه منزل شما، چه در بیرون از منزل داشته باشم. فردا نوبت میگرم و زمانش رو بهتون اطلاع میدم. و لطفا حتما برنامتون رو با زمان مشاوره تنظیم کنید."

    چ
    این حرف من خیلی بد و خشن و ناراحت کننده بوده؟

    و نشانه این بوده که من حساسم و جوش میارم و ازم بترسه و حس کنه باهام نمیتونه ارامش داشته باشه؟

    نشونه بی احترامی بهشون بوده؟

    ------------------------------------------------------------------

    من اصلا خودم قادر به ارتباط هستم؟ شاید من واقعا مشکل دارم توی ارتباطاتم.

    واقعا درونگرایی یک عیبه؟

    -------------------------------------------------------

    در کل به نظرم اون آقا شخصیت سالمتری نسبت به من داشت. من واقعا شاید حساس و بی اعصاب و پرخاشگرم.

    ویرایش توسط Pooh : سه شنبه 15 خرداد 97 در ساعت 19:09

  2. #62
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    این حرف من خیلی بد و خشن و ناراحت کننده بوده؟

    و نشانه این بوده که من حساسم و جوش میارم و ازم بترسه و حس کنه باهام نمیتونه ارامش داشته باشه؟

    نشونه بی احترامی بهشون بوده؟

    ------------------------------------------------------------------

    من اصلا خودم قادر به ارتباط هستم؟ شاید من واقعا مشکل دارم توی ارتباطاتم.

    واقعا درونگرایی یک عیبه؟

    -------------------------------------------------------

    در کل به نظرم اون آقا شخصیت سالمتری نسبت به من داشت. من واقعا شاید حساس و بی اعصاب و پرخاشگرم.

    حرفت بد نبود و پرخاشی هم توش نبود. خیلی منطقی شما درخواستی داشتی چون زمانت داشت هدر میرفت و باید قدری بهتر پیش میرفتین.
    من فکر میکنم بعضی افراد وقتی در برابر جملاتی منطقی یا صحبت منطقی قرار میگیرن بجای پذیرش اون میندازن به گردن پرخاش یا بی احترامی ! در حالی که بسر گردوندن دیگران و وسواس به خرج دادن بیش از حد خودش یه بی احترامی بزرگ هست. بالاخره هر تصمیم و شناختی یه تایم خاصی داره برای ایشون شش ماه، دو ماه بود.

    بله عزیزم میتونی ارتباط بگیری و بارها تو تاپیکت تحسین شدی، من ندیدم کم بذاری و در جایگاه یک دختر خوب عمل کردی و شاید اگر من جای شما بودم زودتر تکلیف این تصمیم رو مشخص میکردم.
    اگر درون گرایی عیبه پس خیلی ها معیوبن! یا برونگراها معیوبن!
    اتفاقی رو که تجربش کردین برای خیلی ها ممکنه پیش بیاد اما دو فرق اساسی بین شما و اون افراد هست. اونها میپذیرین یکسری موارد بوده و حل نشده و حالا به هر طریقی تموم شده ... شاید اویلش یکسری سؤالات به ذهنشون بیاد ولی کم کم با پاسخ هایی که بهش میدن خودشون رو قانع میکنن.
    اما شما بعد از پاسخی قانع نمیشین و باز بدنبال چرا هستین ، بدنبال سؤالی جدید.. اینو باید بهش بپردازین و انقدر سؤال ایجاد نکنین.

    بنظرم اون آقا رو خیلی بزرگش کردین ایشون یک فرد معمولی بودن و فشار من یکنفر رو چند بار تو این تاپیک بالا بردن(شوخی).

    گاهی محیط و افراد باعث میشن ما حس کنیم اشتباه عمل کردیم یا افکار منفی به ذهنمون بیاد اما برای کسی که خارج گود هست اعمال ما منطقی و درسته.
    ویرایش توسط sahar.66 : سه شنبه 15 خرداد 97 در ساعت 20:11

  3. 6 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    Erica (چهارشنبه 16 خرداد 97), paiize (سه شنبه 15 خرداد 97), Pooh (شنبه 19 خرداد 97), tavalode arezoo (سه شنبه 15 خرداد 97), شیدا. (چهارشنبه 16 خرداد 97), صبا_2009 (سه شنبه 15 خرداد 97)

  4. #63
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 تیر 04 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1397-1-08
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    8,453
    سطح
    62
    Points: 8,453, Level: 62
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 297
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 371 در 127 پست

    Rep Power
    42
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    این حرف من خیلی بد و خشن و ناراحت کننده بوده؟
    با توجه به شرایط و تایمی که براشون گذاشتین منطقی بوده. چه خبره 6 ماه! اصلا همون به قول خودش 2 ماه هم اگر آدم بخواد به شناخت نسبی از کسی برسه میرسه که تو این مرحله از آشنایی دیگه بیشتر از این واقعا چیزی به دست نمیاد.

  5. 4 کاربر از پست مفید scarface تشکرکرده اند .

    paiize (سه شنبه 15 خرداد 97), Pooh (شنبه 19 خرداد 97), میس بیوتی (چهارشنبه 16 خرداد 97), صبا_2009 (چهارشنبه 16 خرداد 97)

  6. #64
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    به نظر من خشن نبود، بهتر بود شفاف سازی می کردید.
    یعنی اینکه احساس خودتان را از رفتارشان در جمع بیان می کردید، دلخوری ها تون را شفاف می گفتید اما با مهارت، و بعد علت اینکه آین درخواست را دارید بیان می کردید.

  7. 3 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    paiize (سه شنبه 15 خرداد 97), Pooh (شنبه 19 خرداد 97), میس بیوتی (چهارشنبه 16 خرداد 97)

  8. #65
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 اردیبهشت 99 [ 01:36]
    تاریخ عضویت
    1395-2-29
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    2,754
    سطح
    32
    Points: 2,754, Level: 32
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    این حرف من خیلی بد و خشن و ناراحت کننده بوده؟
    به نظر من خیلی بد و خشن نبود ولی ناراحت کننده بود.

    و نشانه این بوده که من حساسم و جوش میارم و ازم بترسه و حس کنه باهام نمیتونه ارامش داشته باشه؟

    نه نشونه ترس نبوده.
    نشونه بی احترامی بهشون بوده؟
    نه. نشونه بی احترامی فک نمیکنم بوده باشه.
    ------------------------------------------------------------------

    من اصلا خودم قادر به ارتباط هستم؟ شاید من واقعا مشکل دارم توی ارتباطاتم.
    شما مشکل ندارید. بلکه به نظر من تیپ شخصیتتون متفاوته.
    واقعا درونگرایی یک عیبه؟
    به نظر من که ادم برون گرایی هستم. نه. فقط یه تیپ شخصیتیه. ولی شیوه و روش زندگی برون گرا ها با درون گرا ها فرق میکنه. یکی از ویژگی های درون گرا ها اینه همه ناراحتی رو در خودشون ذخیره می کنند و در یه لحظه و یه جایی همه این ناراحتی هایی که تو دلشون بوده رو یهو سرازیر میکنن. این برای اکثر برون گرا ها ناراحت کنندس. برون گرا ها این ویژگی رو ندارند.
    -------------------------------------------------------

    در کل به نظرم اون آقا شخصیت سالمتری نسبت به من داشت. من واقعا شاید حساس و بی اعصاب و پرخاشگرم.
    نه اینطور نیست. فقط شخصیتتون متفاوته.
    در ضمن اینم بگم که نظرات من ممکنه تخصصی و دقیق نباشه.

  9. کاربر روبرو از پست مفید sajad123 تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 19 خرداد 97)

  10. #66
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام. صحبت همه دوستان درسته. نكته اي هم كه خانم بي نهايت اشاره كردن كاملا درسته.

    ولي من ديكه عمرا مورد سنتي بررسي كنم. جون اين بلاتكليفيا و علافي ها توش زياده.

    اصلا واقعا مسخره است. به خصوص دختر خيلي تحت فشاره در اسن روش.

    جون واقعا وقتي دختر نتونه بفهمه طرف اخرش ميخوادش يا هر لحظه با عر خطايي ممكنه نظرش بركرده

    يكي مثل اين اقا, بعد شش ماه
    بكه هنوز بايد بشناسم. من هم لابد مسخره هستم.

    محيت و ابراز عواطف هم كه توش نيست, زنك زدن و تقاضاي ملاقات و شوقي نشون دادن هم كه توش نيست.

    من نميدونم توي اين روش, دختر و بسر از كجا بتيد بفهمن طرفشون بهش علاقه داره يا نداره?

    از كجا بايد بفهمن طرفشون اهل ابراز عواطف وعست?

    و اصلا ميتونه نيازهاي عاطفي طرفش رو برلورده كنه يا نه?

    تازه حتي دوره محرميت و به اصطلاح نامزديش هم, هنوز خالت شناخت داره و بازم ممكنه يك طرف به نتيجه منقي برسه.

    اونوقت ؤاقعا مسخره كردن خودمون و طرف مقابل نيست?

    واقعا مثل قرارداد شفلي بستن ميمونه اين روش. لطافت و عواطف كجاشه??

    همون غير سنتيش بهتره. حداقل يه طرف عاشقه و اوت يكي تكبسف خودش رو ميدونه بايد به جي فكر كنه

  11. #67
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    !Stop

    سلام عزیز دلم

    ببین موردی هم که سنتی پیش نره از این بمراتب نابود کننده تره، تا دلت بخواد عرض چهار، پنج سال گذشته به عدد موهای سرم افرادی رو دیدم که بشدت آسیب جسمی و روانی دیدن.
    معایب یک رابطه بین دو نفره بمراتب از خواستگاری سنتی بیشتره.
    حالا این آقا اینطور بودن دیگران برای خودشون و طرف مقابلشون و برای وقتی که میذارن اهمیت زیادی قائلن ، وسواس ندارن... اذیت نمیکنن، سردرگم نیستن.

    غیر سنتی یکی بظاهر عاشق طرف شما میاد و شیفتتون میکنه. زمانی که وابستگی و دلبستگی ایجاد شد اونوقت تازه شما به دیدن یک نمایش دعوت میشین. (اونوقته که هم زمان هدر رفته_ هم اعتماد سلب شده_ هم نمیتونین یک شبه رها کنین_ هم عاشق دلسوخته این_ هم فرصت های دیگر رو از دست دادین و ....)

    امروز مصاحبه ای از خواننده معروف خوندم نوشته بود عاشق شدم و عشقم فوت کرد.
    کامنت هایی که مردم نوشته بودن قابل تأمل بود؛ یکی از صدها کامنت تکراری!

    « ای کاش عشق منم میمرد و ترکم نمیکرد.. من هر روز دارم میمیرم»

    بهر حال اگر کسی بشما علاقه مند میشه باید با منزلتون تماس بگیره و رابطشو در چهارچوب آشنایی با یک تایم خاص زیر نظر والدین پیش ببره، اشتباهی که شما داشتین ندادن تایم خاص ، بلاتکلیفی و رجوع به واسطه بود.

    عزیزم هر رابطه ای قبل ازدواج بدلیل ورود به فضای عاشقانه و قرار گرفتن در یکسری خیال ها و نپرداختن به حقایق مضره و عواقب خوبی نداره

    پ.ن

    منو نکشی (شوخی) شاید برداشت من اشتباه بوده که با یک گلپیشاپیش از بابتش عذر میخوام .


    ویرایش توسط sahar.66 : چهارشنبه 16 خرداد 97 در ساعت 21:01

  12. 4 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 17 خرداد 97), Pooh (شنبه 19 خرداد 97), tavalode arezoo (چهارشنبه 16 خرداد 97), میس بیوتی (چهارشنبه 16 خرداد 97)

  13. #68
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    كاش يكي منو ميبرد دكتر. خودم انكيزه از جا بلند شدن هم ندارم

  14. #69
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام

    منظورم از عملکرد صادقانه حتی اگرخلاف احساست باشه یعنی نمونه اش همین واکنشت بوده یاجاهایی که عقلت را محور قرار دادی اینجاها احساس وامیال یابه سوی کوتاه اومدنهای غیرقلبی میکشونه یاتنظیم رفتار باب میل طرف مقابل که هردو غیرصادقانه است وبه عبارتی بالغانه نیست.
    این خواستگار شماتایید دیگران براش مهمه بخاطر وسواسش علت آوردن فامیل وآشنا به منزل شماجویا شدن نظرآنهاست که اگرهمه تایید کنند خیالش راحت بشه که البته بازهم تردیدهایی میاد سراغش.جزیی نگری های بیمورد وحتی محاسبات ریاضی وار در موضوع ازدواج برای این افراد وسواسی زیاد است.در آقایان وسواس منطق گرایانه (ریزبینیهاوتحلیل این جزییات وترس ناشی از آن)ودرخانمها اغلب ریزبینیهای احساسی وترس از تامین نشدن احساسات

    پست اخری بی نهایت را هم قویاتایید میکنم البته برای زمانی که فرد را تاحدزیادی پسندیده باشی تا واکنشش دربرابر احساسی که ایجاد شده را ببینی وبیشتربشناسی

    نگران نباش ودیگه بهش فکر نکن جز موقعی که دوباره بجریان بیافته از سوی ایشون آنوقت نکته هایی دارم که لحاظ کنی

  15. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 19 خرداد 97)

  16. #70
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام فرشته مهربان.

    ممنونم از باسختون.

    ولي يكم كيج شدم. اخرش اين واكنشم و انجايي كه عقلم رو ترجيح دادم, صادقانه بوده طبق اين تعريفتون يا نه?

    جون از يه طرف به شكل مثال از صادقانه اوردينش.
    و از طرف ديكه بعدش كفته ايد اينجور جاها كوتاه اومدن هاي غير قلبي بيش مياد و فير صلدقانه است.


    علايم نكازشي رو هم جون نميذاريد, يكم منظور رو درست.شيرفهم نشذم

    اين واكنش من يك واكنش صادقانه بوده يا نبوده? اونجاهايي كه سعي كردم با عقلم بيش برم جطور?

    اين صخبت شما, به بيان ديكه همون صحبتيه كه اقا حامد در مورد ففداكاري در حق خودمون براي ملاكهاي مهمتره?



    اما در مورد وسواس... خب من خودمم تا خدي تاييد طلب هستمو وقتي ديكران مخالفت كنند, خيلي اذيت ميشم.
    وسواس رو منم فكر كنم دارم.

    به نظرتون من توي مسايل احساسي وسواس به خرج داده ام?


 
صفحه 7 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 86
    آخرين نوشته: شنبه 29 اردیبهشت 97, 00:23
  2. شرایط زندگی من و اومدن خواستگار..لطفا راهنماییم کنید من چطوربرخوردکنم
    توسط Kimiya.khanom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 شهریور 96, 04:50
  3. دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید
    توسط parasoo67 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 اسفند 90, 02:39
  4. راهنماییم کنید-خواستگارجدید
    توسط النا61 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 23:18
  5. +راهنماییم کنین دیگه واقعا خسته شدم
    توسط Sahar H در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 87, 23:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.