سلام فکور جان
نگران نباش عزیزم.میدونم سخته درکت میکنم.پسر منم سه ماه پیش ازدوچرخه افتاد ودستش شکست اما دوهفته ای خوب شد خداروشکر چون بچه ان زود استخونهاشون جوش میخوره.ازلحاظ تغذیه ای بهش برسی زود خوب میشه.
آرامش خودت رو حفظ کن وبهش کمک کن.
انشالله که زودتر سلامتی اش روبه دست میاره ودوباره به بازی های ش ادامه میده.پسر من که باهمون دست بسته اش کُشتی میگرفت ومن حرص میخوردم.
توکل کن به خدا








علاقه مندی ها (Bookmarks)