سلام
من ادم بد بینی کلا نیستم ولی اولین چیزی که به ذهنم اومد این بود
خودبخود این سوال برای خانم پیش میاد نکنه همانطور که منو نزد دیگران می فرسته و براش مهم نیست، خودش با خانم های دیگه ای که قبلا می شناخته هم همین تعاملات رو داره،
همانجور که شما حق چنین کارهایی رو ندارید همسرتون هم نداره
حالا اگر اون افراد برای شما یا خانومتون مهم هستند دو تایی برید کافی شاپ و به همسرتون ایشون رو معرفی کنید
ان هم فقط مسائل کاری
زن و شوهر دوست دارن مال هم باشن تخلف یکی از اونها باعث میشه حرارتشان کم بشه و این خیلی بد







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)