
نوشته اصلی توسط
فکور
سلام
امروز در حین بازی دست پسر کوچکم دچار آسیب شد
اولش گفتم ضرب دیده و سعی کردم کمکش کنم بخوابه تا دردش فراموش بشه ولی نشد
بردیم دکتر و عکس و ...
گفتن دستش هم شکسته و هم دررفته از مفصل دراومده بود (ولی چون ورم نداشت ما فکر نمی کردیم به این حد آسیب دیده باشه)
گفتن باید بیهوش بشه و عمل بشه
و چون تازه غذا خورده بود گفتن بمونه برای صبح
حالم اصلا خوب نیست
من چکار کنم توی این غربت
خدایا کمکم کن
دوستان اگر میشه برای پسر کوچولوی من هم دعا کنید
علاقه مندی ها (Bookmarks)