سلام . من یه خاطره از خودم میگم که بی ربط به این بحث نیست . توی دانشگاه یک گروه تلگرامی زدیم و خلاصه توی اون گروه همگی با هم بودیم من خودم با یک فردی که توی دانشگاه نبود رابطه داشتم و اهل اینکارا نبودم که بخوام با همه دختری رابطه داشته باشم . یکی از دخترای دانشگاه اومد پی وی و در مورد گروه از ناراحتی گفت و یه جورایی بحث رو داشت باز میکرد و یواش یواش که جلو رفتیم کشوندش به بحث علاقمندیش که گفت من ازت خوشم میاد و پسر خوش اخلاقی هستی و از اینجور حرفا . منم بهش گفتم که با کس دیگه ای رابطه دارم و اونو دوستش دارم و خلاصه رد کردم . اینی که در ادامه میگم کاملا مربوطه به این بحث از نظر خودم . صحبت هایی که کرد تنها چیزی که اون موقع به ذهنم رسید این بود که قبل من به چند نفر دیگه پیشنهاد اینجوری داده یا بعد اینکه با من باشه به چند نفر دیگه پیشنهاد میده انقد راحت به من پیشنهاد داد پس راحت به بقیه هم پیشنهاد میده یا پیشنهاد بقیه رو خیلی راحت قبول میکنه . من خودم پسرم نمیتونم به دختری پیشنهاد بدم ولی اون چطوری اینکار رو بدون هیچ ترسی انجام داد . میخوام اینو بگم که من یا هر پسر دیگه ای بیشتر بُعد منفی به ذهنش خطور میکنه شایدم فقط من بوده باشم که این فکر رو کردم . به نظر من اعتماد شخصا خودمو مثال بزنم پایین میاد . این رو با توجه به اتفاقی که پیش اومده بود واسم گفتم امیدوارم بدرد بخور بوده باشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)