خانم پاییزه من یه شبه نمیتونم عوض بشم ولی تک به تک کارهایی که تاحالا بهم گفته شده اینجارو انجام دادم. تا حتی خرید تخته وایت برد برای اینکه با زنم با بازی حرف بزنم. تک تک کتاب هایی که بهم اینجا گفتن خریدم و حتی اگه کامل نخوندمشون بیشترشو واقعا خوندم تنها کتابی که نخریدم رمانی بود که شما معرفی کردید که جنبه سرگرمی داشت. روش های کنترل خشم از دمنوش گیاهی تا شروع مجدد ورزش رو رفتم. تکنیک های توقف فکر رو رفتم. مباحث تی ای رو خوندم فیلم هاشو دیدم. راجع به زبان بدن هم فیلم دیدم هم باز مطالعه داشتم. خطاهای شناختی رو خوندم هرچند خیلی ابهام داشت برام، ویس های دکتر حبشی رو گوش کردم، گفتید قانون هاتو ریز ریز کن بریز دور همین کارو کردم، گفتید تهدید نکن داشتم رو این کار میکردم که تهدید به زدن هم نکنم، گفتید تو عصبانیت مکان رو ترک کن انجام دادم، گفتید فحش نده فحش رو ترک کردم (نه کامل ولی واقعا نود درصد مواقع کنترل کردم خودمو)، گفتید گیر نده کجا میره چی کار میکنه خیلی سعی کردم ولی یه مدت بیشتر نمیتونم اینکارو بکنم و دوباره خراب میشه بهرحال سعیمو کردم، گفتید به دوستاش کاری نداشته باش بیخیال دوستاش شدم، گفتید به اینکه ظاهرشو چی کار میکنه کاری نباید داشته باشی من کلا بیخیال این مسئله شدم الان ماه هاست، گفتید همینی که هست رو بپذیر نخواه عوضش کنی گفتم باشه ولی سخته برام دارم سعی میکنم، گفتید روی دوران بچگیت کار کن خدا میدونه که من چه عذابی کشیدم اون چند ماهی که پیش مشاور اون مسائل رو مطرح میکردم نتیجه نداد ایراد از من بود یا مشاور نمیدونم، گفتید دارو مصرف کن دارو گرفتم، گفتید مهارت های ارتباطی و کلامیت رو قوی کن سعیمو کردم هرچند خیلی به نظر خودم موفقیت آمیز نبود، الانم که گفتید برگرد گفتم چشم گفتید سرد باش گفتم چشم. دیگه باید چی کار میکردم که قبول کنید دارم راه کارهاتون رو میرم؟ اینایی که من نوشتم شاید ده درصد کارهایی باشه که در این شش ماه به من گفتید و انجام دادم حافظه م الان دیگه نمیکشه همه شو بنویسم به عنوان نمونه بپذیرید.
من سعیمو کردم و مشاور خودمم راضیه اگه به چشم شما نمیاد یا خسته تون کرده یا فکر میکنید زمانی که برای من گذاشتید به هدر رفته واقعا شرمنده تونم ولی از نظر خودم اینطور نبوده و اگر راضی نبودم اصلا اینجا نمی اومدم دیگه.
بهرحال ممنون بابت وقت گرانبهایی که گذاشتید و کمک هاتون من مشاوره هامو به طریق دیگه ای ادامه میدم که ناراحتی ای برای کسی پیش نیاد دیگه. تشکر از همگی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)