به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 آذر 04 [ 21:28]
    تاریخ عضویت
    1396-9-12
    نوشته ها
    207
    امتیاز
    11,940
    سطح
    71
    Points: 11,940, Level: 71
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    434

    تشکرشده 437 در 149 پست

    Rep Power
    50
    Array
    خانم پاییزه من یه شبه نمیتونم عوض بشم ولی تک به تک کارهایی که تاحالا بهم گفته شده اینجارو انجام دادم. تا حتی خرید تخته وایت برد برای اینکه با زنم با بازی حرف بزنم. تک تک کتاب هایی که بهم اینجا گفتن خریدم و حتی اگه کامل نخوندمشون بیشترشو واقعا خوندم تنها کتابی که نخریدم رمانی بود که شما معرفی کردید که جنبه سرگرمی داشت. روش های کنترل خشم از دمنوش گیاهی تا شروع مجدد ورزش رو رفتم. تکنیک های توقف فکر رو رفتم. مباحث تی ای رو خوندم فیلم هاشو دیدم. راجع به زبان بدن هم فیلم دیدم هم باز مطالعه داشتم. خطاهای شناختی رو خوندم هرچند خیلی ابهام داشت برام، ویس های دکتر حبشی رو گوش کردم، گفتید قانون هاتو ریز ریز کن بریز دور همین کارو کردم، گفتید تهدید نکن داشتم رو این کار میکردم که تهدید به زدن هم نکنم، گفتید تو عصبانیت مکان رو ترک کن انجام دادم، گفتید فحش نده فحش رو ترک کردم (نه کامل ولی واقعا نود درصد مواقع کنترل کردم خودمو)، گفتید گیر نده کجا میره چی کار میکنه خیلی سعی کردم ولی یه مدت بیشتر نمیتونم اینکارو بکنم و دوباره خراب میشه بهرحال سعیمو کردم، گفتید به دوستاش کاری نداشته باش بیخیال دوستاش شدم، گفتید به اینکه ظاهرشو چی کار میکنه کاری نباید داشته باشی من کلا بیخیال این مسئله شدم الان ماه هاست، گفتید همینی که هست رو بپذیر نخواه عوضش کنی گفتم باشه ولی سخته برام دارم سعی میکنم، گفتید روی دوران بچگیت کار کن خدا میدونه که من چه عذابی کشیدم اون چند ماهی که پیش مشاور اون مسائل رو مطرح میکردم نتیجه نداد ایراد از من بود یا مشاور نمیدونم، گفتید دارو مصرف کن دارو گرفتم، گفتید مهارت های ارتباطی و کلامیت رو قوی کن سعیمو کردم هرچند خیلی به نظر خودم موفقیت آمیز نبود، الانم که گفتید برگرد گفتم چشم گفتید سرد باش گفتم چشم. دیگه باید چی کار میکردم که قبول کنید دارم راه کارهاتون رو میرم؟ اینایی که من نوشتم شاید ده درصد کارهایی باشه که در این شش ماه به من گفتید و انجام دادم حافظه م الان دیگه نمیکشه همه شو بنویسم به عنوان نمونه بپذیرید.
    من سعیمو کردم و مشاور خودمم راضیه اگه به چشم شما نمیاد یا خسته تون کرده یا فکر میکنید زمانی که برای من گذاشتید به هدر رفته واقعا شرمنده تونم ولی از نظر خودم اینطور نبوده و اگر راضی نبودم اصلا اینجا نمی اومدم دیگه.
    بهرحال ممنون بابت وقت گرانبهایی که گذاشتید و کمک هاتون من مشاوره هامو به طریق دیگه ای ادامه میدم که ناراحتی ای برای کسی پیش نیاد دیگه. تشکر از همگی.

  2. 2 کاربر از پست مفید Amir A تشکرکرده اند .

    paiize (دوشنبه 14 خرداد 97), tavalode arezoo (دوشنبه 14 خرداد 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.