
نوشته اصلی توسط
sahar.66
۱. بدبینی یعنی اینکه این پسر پشت سر به این فکر میکنه خب فلانی بمن گفت دوستت دارم یا ابراز علاقه کرد.، تا حالا به چند نفر دیگه اینطوری ابراز کرده؟ حتما اونا نپذیرفتن. نکنه ایشون روش باز باشه (آزاد باشه) و... ... و خیلی از بدبینی هایی که ممکنه بصورت علامت سؤال بوجود بیاد.
به عنوان یه پسر که همچین قضیه ای براش پیش اومده باید بگم نه خداییش همچین فکری در مورد اون بنده خدا نکردم. حالا بقیه رو نمیدونم تو این موارد چه فکری میکنن.
ولی در کل موافقم که حرکت جالبی نیست و شخصا حس خوبی بهم نداد. یه جورایی ناراحت هم شدم که چرا پیشنهاد داد و خودش رو در معرض جواب منفی من قرار داد.
پسرها "اگر" به کسی علاقه داشته باشن خودشون میان جلو. هیچ احتیاجی به حرکت اضافه ای نیست. اگر هم احساس میکنین علاقه داره ولی جلو نمیاد به پست آقای یه دوست توجه کنین:
"نیازی هم به پالس فرستادن نیست. مردی که از خانمی خوشش بیاد خودش اقدام می کنه. اگر اقدامی نکنه یا نخواسته، یا شرایطش رو نداره. یا اصلا به فکر ازدواج نیست یا عرضه و جرات خواستگاری نداره. این آخری هم همون بهتر که نیاد جلو."
علاقه مندی ها (Bookmarks)