به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 مرداد 01 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    7,807
    سطح
    59
    Points: 7,807, Level: 59
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 145 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام.
    خیلی ممنونم از نظراتتون .ببخشید رپلای نمیکنم

    خانم 7 عزیز،راستش فکر کنم اشتباه متوجه شدید .
    من اصلا نمیخوام برم ازشون خواستگاری کنم .صرفا یک حس خوبه .من اصلا مطمین نیستم ایشون مناسب ازدواج باشن برای من .
    حرفاتون رو چند بار خوندم هربار مطمین تر شدم شما اشتباه راجع به بنده تصور میکنید .من اصلا نمیرم بهشون پیشنهاد ازدواج بدم!!!چون اصلا نمیدونم بدرد من میخورن یا خیر.تفکرتون بنظرم کمی افراطی بود .


    اقای دوست،متشکرم از حضورتون

    راستش باز همون صحبت هامو میخوام ادامه بدم
    خیلی حرفاتون منطقیه،خیلی
    ولی برای کسی که میخواد میشنهاد ازدواج بده.نه من
    اما بعضی جاهاش واقعا بدردم خورد.
    ولی خب نکته ای که هست من بین همکلاسی هام و دوستای اون اقا شانس ازدواجی ندارم یعنی خب طبیعتا اونها هم 4ساله با من هستن اگر میخواستن میگفتن دیگه.


    اقای حامد.ممنونم از نظرتون
    منطقیه صحبت هاتون .
    بحث اینه که من تا به الان با شیوه خانم 7 و اقای دوست زندگی کردم .واقعا اوایل فکر میکردم جواب سلام اقا رو دادن گناهه
    تا گذشت و وارد محیط های اجتماعی شدم،فهمیدم دخترایی که اتفاقا اجتماعی و مهربون هستن و در یک کلام خودشون هستن،اتفاقا دوست داشتنی ترن.هم از دیدگاه خانمها هم اقایون


    خانم 7 عزیز،اقای دوست منطقی و مهربان.،چیزی که الان در واقعیت اتفاق میفته،اون رو توجیه کنید ...
    یا حداقل یکم من نوعی رو اروم کنید.

    خواستگار سنتی که هیچی،میان تفریح،و هرنوع بی احترامی که فکرش رو بکنید انجام میدن .
    خب طبیعتا رابطه دوستی هم هیچی،اصلا قبولش ندارم و ادمش نبودم و نیستم .
    خب پس جکار کنم ؟همچنان سنگینی و سکوت و حیا و...

    بابا چرا میگین کمبود؟مشکل همینجاست ،این کمبود نیست این نیازه طبیعیه من انسانم و این نیاز و خدای من در وجودم قرار داده چرا باید کتمانش کنم چرا باید وقتی بیانش میکنم توی سایت روانشناسی ،متهم بشم که حتما کمبود داشتم .


    خانم سحر عزیز،با حرفاتون موافقم .


    در این بین واقعا حرفهای جناب اقای حامد ،به منظور بنده نزدیک تر بود .


    من فعال اجتماعی ام،شاغل ام،میخوام ارشد بخونم،و معطل شوهر ننشستم. ولی این اقا بمن حس ارامش میده.حسی که اولین باره تجربش کردم.مطمینا حتی اگر مستقیم بهش بگم،برای ازدواج اصلا نیست.چون من انتخابش نکردم .تاکید کردم از اول،من عاشق نیستم .اصلاااا نیستم

  2. 2 کاربر از پست مفید ابی اسمان تشکرکرده اند .

    nazaninIT (پنجشنبه 24 خرداد 97), میس بیوتی (پنجشنبه 04 مرداد 97)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام ابی آسمان عزیز

    شما برای ما در پست اولتون اینگونه نوشتید :

    اگر الان که دیگه دانشگاه تموم شده بهش بگم حس خوبی بهش دارم ,ممکنه چه نتیجه ای بده؟

    این کار همون معنی را میده که من تو رو دوست دارم و بیا با من ازدواج کن ..اگر معنی دیگری میده به ما هم بگو .

    عزیزم بهترین کاری را که میتونی به عنوان دختر انجام بدی و محبوب دل همه خواهی شد همین متین بودن ... مؤدب بودن ... احترام بقیه را گذاشتن هستش که شما شکر خدا اینطوری هستی ..همین روند را ادامه بده ... ما هم اینطوری بودیم.

    بنظر من اگر از این صحبت ها نتیجه ای نگرفتین برید با مشاورین اینجا صحبت کنید تا راهنمایی مناسب تری به شما بکنن ...

    و این را هم بگم که این آقا اولین عشقی بوده که در زندگی تجربه کردی و مطمئن باش هستن افرادی که بهتر از ایشون هم باشن و بعدا در زندگیت خواهی دید.

    دعا کن که خدا همسر مناسبت را به خیر و خوبی قسمتت کنه ..
    ویرایش توسط miss seven : یکشنبه 13 خرداد 97 در ساعت 18:37

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 آبان 97 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1395-7-29
    نوشته ها
    594
    امتیاز
    9,965
    سطح
    66
    Points: 9,965, Level: 66
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    646

    تشکرشده 951 در 409 پست

    Rep Power
    116
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ابی اسمان نمایش پست ها
    سلام.
    خیلی ممنونم از نظراتتون .ببخشید رپلای نمیکنم

    خانم 7 عزیز،راستش فکر کنم اشتباه متوجه شدید .
    من اصلا نمیخوام برم ازشون خواستگاری کنم .صرفا یک حس خوبه .من اصلا مطمین نیستم ایشون مناسب ازدواج باشن برای من .... !!!چون اصلا نمیدونم بدرد من میخورن یا خیر.

    اقای دوست،متشکرم از حضورتون

    راستش باز همون صحبت هامو میخوام ادامه بدم
    خیلی حرفاتون منطقیه،خیلی
    ولی برای کسی که میخواد میشنهاد ازدواج بده.نه من

    اگر نمی خواهید پیشنهاد ازدواج بدید پس چی؟ میخواهید پیشنهاد دوستی بدید؟ اگر هیچ کدوم این ها نیست پس اصلا چه کاری با ایشون دارید؟ فقط بهشون بگید "من حس خوبی بهتون دارم ولی نه میخوام باهاتون دوست باشم و نه ازدواج کنم"؟
    به نکته دیگه. دختر خانم ها روی این مسئله جزوه دادن و گرفتن و مخصوصا همکاری های درسی خیلی مراقب باشید. من با همین فعالیت کمی که دارم چندین مورد رو داشتم که کار نزدیک بوده به جاهای بدی بکشه. مثلا دختر مانند شما علاقه مند شده و فقط به طرف مقابلش آگاهی داده که نسبت بهشون بی میل نیست. چون پسره آدم خیلی موقر، سنگین، جانشین استاد دانشگاه (یه همچین چیزی)، ازنظر علمی خیلی سطح بالا، مودب و خوش برخورد و ... بود. ولی بعد کار به جائی رسید پسری که هیچ گمانی بهش نمی رفت، حرف های جنسی رو برای دختر ارسال می کرد. یا مورد دیگه اون بنده خدا رو تو برزخ نگه می داشت که نمی تونست بفهمه بالاخره قصد ازدواج داره یا نه؟ یا ...
    سعی کنید اگر نیاز به همکار یا مشاور درسی و کاری دارید ازبین خانم ها آدم مناسبی رو پیدا کنید.


    اما بعضی جاهاش واقعا بدردم خورد.
    خدا رو شکر.

    ولی خب نکته ای که هست من بین همکلاسی هام و دوستای اون اقا شانس ازدواجی ندارم یعنی خب طبیعتا اونها هم 4ساله با من هستن اگر میخواستن میگفتن دیگه.

    با دارید یا ندارید. این معلوم نیست. حالا شما چه اصراری دارید به این افراد؟ شما حتی نمی دونید هم کلاسی هاتون چه نوع افرادی هستند؟ اگر بین این افراد یا جای دیگه موردی رو سراغ دارید که فکر می کنید اینقدر خوب هست که ارزش ریسک کردن رو داشته باشه می تونید از همان راهی که قبلا گفتم یعنی غیرمستقیم اقدام کنید. اگر به نتیجه خوب رسیدید چه بهتر، اگر جواب منفی گرفتید یا متوجه شدید که قضاوت تون اشتباه بوده و مناسب تان نیستند، هم احترام تان محفوظ می ماند و هم راه برگشتن تان ساده تر است.


    بحث اینه که من تا به الان با شیوه خانم 7 و اقای دوست زندگی کردم .واقعا اوایل فکر میکردم جواب سلام اقا رو دادن گناهه
    نخیر. ما با این شیوه زندگی نکرده و نمی کنیم. اتفاقا با همکاران خانم مون همیشه خنده و صحبت هم داشته ایم. منتهی حد و حدود خودمون رو رعایت کرده و می کنیم. فرق می گذاریم بین خانمی که هم سن مادرمون هست با دختر خانم مجرد. با هر دو میگیم و می خندیم و حتی بحث هم می کنیم (متلک هم بهمون میگند) ولی با هر کدوم با یه نوع منش و روش متفاوت و حفظ حریم ها.

    خانم 7 عزیز،اقای دوست منطقی و مهربان.،چیزی که الان در واقعیت اتفاق میفته،اون رو توجیه کنید ...
    یا حداقل یکم من نوعی رو اروم کنید.
    متوجه نشدم. چه واقعیتی رو توجیه کنم؟ و
    اینکه چه نگرانی دارید که می خواهید آروم تون کنم؟


    خواستگار سنتی که هیچی،میان تفریح،و هرنوع بی احترامی که فکرش رو بکنید انجام میدن .
    چه بی احترامی؟ شاید شما نمی دونید چطور خواستگار قبول کنید؟ یا در خونه تون رو به روی هر کسی باز می کنید؟ خواستگاری سنتی هم راه و روش داره.

    بابا چرا میگین کمبود؟مشکل همینجاست ،این کمبود نیست این نیازه طبیعیه من انسانم و این نیاز و خدای من در وجودم قرار داده چرا باید کتمانش کنم چرا باید وقتی بیانش میکنم توی سایت روانشناسی ،متهم بشم که حتما کمبود داشتم .
    بازهم متوجه منظورتون نشدم؟ چه کسی و چرا شما رو متهم کرده؟



    من فعال اجتماعی ام،شاغل ام،میخوام ارشد بخونم،و معطل شوهر ننشستم. ولی این اقا بمن حس ارامش میده.حسی که اولین باره تجربش کردم.مطمینا حتی اگر مستقیم بهش بگم،برای ازدواج اصلا نیست.چون من انتخابش نکردم .تاکید کردم از اول،من عاشق نیستم .اصلاااا نیستم
    می دونید علتش چیه؟ این حس چیز غیرطبیعی نیست. حس نزدیک بودن، هم صحبت بودن و علاقه به جنس مخالف است. منتهی شما تجربه قبلی ندارید و طبیعی است که براتون جذاب باشه. بهتون آرامش بده و خیلی چیزهای دیگه. این خطری است که دخترهای بدون تجربه رو به شدت تهدید می کنه. اتفاقا هرچقدر دختر قبلا با حیاتر، موقرتر و خانم تر و در یک کلام نسبت به جنس مخالف کم تجربه و ناآگاه تر باشه، بیشتر در معرض خطر قرار می گیره تا دخترهایی که با خیلی ها بوده اند و خودشون گرگ شده اند.
    ....

  5. کاربر روبرو از پست مفید Ye_Doost تشکرکرده است .

    nazaninIT (پنجشنبه 24 خرداد 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوسش دارم اما نمیدونم بهش بگم یا نه
    توسط jellybean در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 14:34
  2. 8 ماه تنهام همسرم وسایلشو برد مهریه ونفقه اجرا گذاشته
    توسط ali.amamverdi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 01:44
  3. نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟
    توسط esy در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 14:22
  4. مشكلات نو عروسان
    توسط گلسا شاملو در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 14:06
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.