آقا امیر مناسفانه باید بگم مشکلات شما خیلی دیر حل میشن!!!چون اختلاف فرهنگی تون خیلی زیاده!دیدگاه ونظراتتون کاملا متفاوته!
این همه دلیل واسه دعواااا؟؟؟بخدا ازکنار خیلی هاش میشه به سادگی گذشت.
شامپو ریخت که ریخت!پیرهنتون کثیف شد خوب بشه!باخنده درش بیارین وبدین بهش بگید عزیزم نمیدونم این چطور اینجورشده لطفا واسم تمیزش کن یابنداز توی ماشین!خودتون هم یکی دیگه بپوشید.واسه بقیه مسائل هم همینطور.
یه لحظه یاد فیلم آتش بس افتادم!خیلی جالب بود واسم!
آقاامیر شما نمیتونید خانمتون روتغییر بدید باید قبل ازاینکه انتخاب کنید به این چیزها فکر میکردبد نه الان.انتخاب خودتونه پس باید بپذیرین خیلی چی هارو نه اینکه فقط خودش یاجسمش رو!!اگه نه که اصلا نباید انتخابش میکردید.
ازتون میخوام که اصلا به فکر بچه نباشید حداقل تا دوسه سال!بچه بیاد توی میدون جنگ!!توروخدا فقط به فکر نگه داشتن خانمتون به هرقیمتی نباشید!آخه بچه بیچاره چه گناهی کرده؟اگه مشکلاتتون حل نشه خانم شما چه با بچه ،چه بی بچه میره!باتوجه به شناختی که ازش دارم.البته باتوجه به گفته هاتون.
درضمن آقا امیر لطفا به حرفهایی که اینجا بهتون میگن خوب توجه کنید.و بزاریدشون درمرحله عملگرایی!فکر میکنم تاالان خیلی صحبتهای لازم شده پس سعی کنید بهشون عمل کنید
آهان یه چیز دیگه!
باید بگم که کوتاهی ازخانمتون بوده که اونروز خبر نداده!مثل بقیه موارد!اما چون باخانوادش بود شما انگشت اتهام رو گرفتید طرف اونها!دست وپاش رو که نبستن خودش رفته








علاقه مندی ها (Bookmarks)