به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    هروقت قبول کنه تهمت زده و نباید تو زندگی خانوادگی من تا این حد دخالت کنه
    اینکه به اهمیت حریم خصوصی پی بردید خیلی خوبه اما دقت کنید که حریم خصوصی شما کف خیابونه! وقتی شما خودتون این حریمو نقض می کنید انتظار نداشته باشید دیگران براتون اینکارو نکنند.

    این همه مانور شما روی رفتار حمایتی پدر و مادر همسرتون بی مورده . اونا به صورت طبیعی دارند از دخترشون حفاظت میکنند. هر کنشی یه واکنشی داره در همون اندازه و در جهت عکس؛ شما قطعا اینو بهتر از من میدونید؛ در رفتارهای اجتماعی هم همینطوره. شما باید رفتارهای خودتونو تحلیل کنید ببینید چیکار کردید که باعث چنین واکنش هایی از جانب خانواده ی همسرتون میشید. نکته بعد اینکه شما همسرش هستین ؛ مطمئنا قدرت تاثیر گذاری همسران روی هم بیشتر از پدر و مادر روی هر کدوم از اوناست سادهترین دلیلش اینه که چون به لحاظ عاطفی همسر هم هستند. اگر نمیتونید ازین قدرت استفاده کنید، این از ضعف شماست، چون رایطه ی همسری باید قوی تر از رابطه ی پدری باشه.

    نکته بعدی اینکه حالا این بار به ماشین نکوبیدیدش بالاخره قبلا که کتکش میزدین؛ پس حالا واکنششونو بذارید به حساب یکی ازون دفعات قبلی و بی جهت مساله رو پیچیده نکنید. رو رفتارهای خودتون تمرکز کنید.
    هر چند اولین قدم برای پذیرش اشتباه، معذرت خواهی کردنه ولی تکرار بیش از اندازه ی رفتار اشتباه ، تاثیر گفتاری عذر خواهی رو کم می کنه.

    یکم زمان بدبد سعی نکنید زود همه چیز تموم بشه و برگردید خونه ؛ البته توصیه های دوستان رو انجام بدید اما بذارید طول بکشه. چون زمان گذاشتن یعنی اینکه شما دارید روی مساله کار میکنید نه اینکه بخواید زود قضیه جمع بشه . البته حس تملک روی خانمتون هم از نوشته هاتون استنباط میشه. هر بار که یه نفر اونو از شما دور میکنه شما به تکاپو میافتید این یه نفر میتونه خودش باشه یا پدر و مادرش ولی در حقیقت خودتونید. این باعث میشه که در ناخودآگاهتون به خودتون حس منفی بیشتری پیدا کنید و حالتون بدتر بشه.


    اینکه نذاشتید از خونه بره میشه گفت تنها نکته ی مثبت اتفاقیه که افتاده. این خیلی خوب بوده.


    امیر خان شما نباید بگین مثلا در گذشته میزدم استخوناشو خورد میکردم هیچی نمیگفت، حالا دستم خورده بهش قهر کرده رفته!!! ببینید رفتار غلط چیه ، انجامش ندین . یه رفتار غلط همیشه غلطه .چون اون رفتارها تاثیر ذهنیشونو گذاشتند و الان دیگه کوپنی نمونده که بخواین خرج کنید.

    در کنار توصیه های دوستان ، پیشنهاد میکنم هفته ای چند بار بیرون از خونه ملاقات داشته باشین. اونو در جریان تلاش هاتون بذارید. بگید دارم میرم مشاوره ، از اینترنت مقاله میخونم کتاب میخونم و.... . اینطوری میفهمه زندگیتون براتون مهمه.

  2. 5 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    *Tania* (یکشنبه 13 خرداد 97), mercedes62 (یکشنبه 13 خرداد 97), paiize (یکشنبه 13 خرداد 97), tavalode arezoo (یکشنبه 13 خرداد 97), Ye_Doost (جمعه 18 خرداد 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.