سلام.بنظر من این ناراحتی خانمتون ریشه در قبل داره باتوجه به گفته های قبلیتون که هفته ای چند بار دعواتون میشد این قهرهم به زودی پیش میومدحالاممکنه ازطرف شمامیشد یا مثل الان ازسمت خانمتون.این حجم ناراحتیها هردوتونو خیلی اذیت میکنه وطاقتتون راتموم میکنه.
پس لطفا این افکارمنفی رو ازسرتون بیرون کنین مثل اینکه خونوادش پرش کردن یادوستاش.این قهروآشتیها برای همه پیش میاد منتها برای شما یه خورده بیشتره که اینم مربوط به تفاوت فرهنگی و دیدگاههاست.
شرمنده نمیخوام ناامیدتون کنم ولی باتوجه به شناختی که ازخانمتون به دست آوردم خانم شما یاقهرنمیکنه یادرست وحسابی میکنه یعنی ممکنه توناراحتیهای قبلی زود کوتاه بیاد ولی وقتی مرتبا تکرار شه یکباره به حالت انفجار میرسه.
نگران این دورهمی بادوستاش وبیرون رفتنهاش نباشین مطمئنم اونم الان حال خوبی نداره فقط یه جور میخواد وقتشو بگذرونه حالش بهترشه.
یه پیشنهادی دارم اگه موقعیت آشتی پیش اومد یانرمتر شد لطفا سریعا سراغ رابطه زناشویی نرین که خانمتون فکرکنه این همه تلاش شما برای آشتی فقط برای این کار بوده .
انشالله که به زودی دل خانمتون نرم شه و به یه آشتی پایدار باهم برسین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)