سلام آقا امیر متاسفم از وضعی که پیش اومده متاسفانه خشونت فیزیکی بدترین نوع خشونته به خصوص در مورد زنی که شما رو حامی خودش میدونه و پناهگاه امنش باید باشید در برابر هر خشونتی قصدم سرزنش یا نصیحت نیست اما فکر میکنم احساس همسرتون تو این موقعیت خیلییی خوب درک میکنم چون متاسفانه همسر منم موقع عصبانیت کنترل خودش رو از دست میده و بعدشم پشیمون میشه اما چه فایده ای داره زندگی ما دیگه تقریبا به جدایی کشیده شده امیدوارم زندگی شما اینجوری نشه کاری ندارم که دفعه آخر هلش دادید و به نظرتون خیلیم برخورد خشنی نبوده اما از نظر من هر نوع استفاده از زور و قدرت بدنی چه کتک زدن باشه چه هل دادن یا به زور لباس پوشاندن یا حتی به زور غذا دادن به یک نفر بدون میل و رضایت خودش و وادار کردن اون طرف به کاری که نمیخواد انجام بده خشونت محسوب میشه حالا ممکنه شما دفعه آخر فقط به قول خودتون هلش داده باشید اما برخوردای قبلی براش تداعی میشه و چون خانوادشم دیدن مساله رو براش تشدید میکنن
به نظر من فقط در صورتیکه همسرتون مطمعن بشه از این به بعد هرگز هرگز از زور و قدرت بدنیتون برای مجبور کردنش به کاری استفاده نمیکنید میتونه شما رو ببخشه البته اول کاملا از خودتون مطمعن بشید که به قولی که میدید میتونید صد در صد پایبند باشید در غیر اینصورت اگه بعدا دوباره در این شرایط قرار بگیرید محاله همسرتون شما رو ببخشه و دیگه قولهای شما هم ارزش و اعتبارشونو پیشش از دست میدن شما باید به خودتون اطمینان داشته باشید که در بدترین شرایط هم هییییچ نوع برخورد خشن فیزیکی با همسرتون نخواهید داشت از هر نوع و بتونید در هر شرایطی به خودتون مسلط باشید یا نهایتا اگه همون موقع مساله حل نشد اون مکان ترک کنید تا در موقعیت بهتر و شرایط روحی بهتری مشکل حل کنید با توجه به اینکه شما به دنبال تغییر خودتون و حل مشکلاتتون هستید امیدوارم بتونید به خودتون مسلط بشید و زندگیتون نجات بدید








علاقه مندی ها (Bookmarks)