به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 مرداد 98 [ 11:49]
    تاریخ عضویت
    1396-11-08
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    1,164
    سطح
    18
    Points: 1,164, Level: 18
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 86 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    در جامعه ما کمتر پسری پیدا میشه که در مقابل ابراز علاقه یک دختر واکنش مثبتی نشون بده. شما باید فرکانسهای مثبت به سمتش میفرستادید تا خودش جلو بیاد. اگه این آخرین راهه بهتره بهش بگید.

  2. 4 کاربر از پست مفید reza.m1986 تشکرکرده اند .

    nazaninIT (پنجشنبه 24 خرداد 97), sahar.66 (یکشنبه 13 خرداد 97), میس بیوتی (پنجشنبه 04 مرداد 97), اقای نجار (سه شنبه 22 خرداد 97)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام آبی آسمان عزیز

    به عنوان یه دختر که مواردی (البته به ندرت) همانند شما دیدم بهت توصیه میکنم که این کار را اصلا انجام نده .

    اول از همه اینکه دوست داشتن و محبتت را در دلت نگه دار و مطمئن باش اگر حرفی در مورد دوست داشتنت به طرف مقابل نزنی بسیار آرامش بیشتری خواهی داشت تا زمانیکه حس و احساست را بهش بگویی .

    اگر خودت پیشنهاد بدهی نه تنها قبول نمیکنه و پیش خودش میگه عجب دختری هست که یه ذره غرور نداره و مرد ها بدنبال زنان با اعتماد بنفس هستند نه کسی که خودش را اینقدر کوچک کرده ... و پیش خودش میگه اینقدر آدم بی جنبه و بی ظرفیتی بود که تو این مدت که حالا مثلا یه سری کار پزوهشی و تحقیق و جزوه و حالا هر چی داشتیم پیش خودش چه فکرایی کرده .

    بعد اینکه با گفتن چنین حرفی طرف مقابل اعتماد به نفس کاذب میگیره و خیلی خیلی باید آدم درستی باشه که حرف تو را پیش شخصی نگه و به روزی فکر کن که آبرویت میریزه و نمیتونی کاری انجام بدی ..
    از روی ظاهر و یه مدت در محیط دانشگاه بودن هم نمیشه به خوبی کسی پی برد ...


    نکته ی دیگر اینکه زمانیکه پسر از جانب دختر چراغ سبز و یا کششی نسبت به خودش ببینه کاملا خودشو کنار میکشه و دیگه محل هم به اون دختر نمیزاره (یه جورایی بدش میاد از اون دختر ) دیگه چه برسه که بخوای بری مستقیم بهش بگی ... غیر مستقیم هم نگو ...اینکه بخوای واسطه و اینا بفرستی ... همه و همه کار اشتباهیه .

    این آقا پسر شما را در این 2-3 سال دیده و پسر ها وقتی شخصی را دوست داشته باشن و یا حتی حسی بهش داشته باشن خیلی زود اقدام میکنن ... نهایت 6 ماه طول میکشه و میان خواستگاری ...
    در صورتی که مورد شما اینگونه نیست و اجازه نده علاقه ی این پسر در دلت بیشتر بشه و در این مدت باقیمانده درست را بخون و متین و سنگین باش و مطمئن باش بخاطر نگفتن احساس علاقه ات به طرف مقابل هیچ وقت شرمنده دلت نمیشی.

    همه ی این صحبت هایی که برات کردم واقعا دیدم و شنیدم که حرفی که به طرف مقابلشون زده اند فقط به ضررشون بوده ... خیلی ها هم آبروریزی و...

    « امیدوارم سلامت و موفق باشی و بدون بعدا کسی وارد زندگیت میشه که روزی هزار بار خدا را به خاطر بودن چنین همسری شکر میکنی »

  4. 2 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    nazaninIT (پنجشنبه 24 خرداد 97), Ye_Doost (شنبه 12 خرداد 97)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 مرداد 01 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    7,807
    سطح
    59
    Points: 7,807, Level: 59
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 145 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط reza.m1986 نمایش پست ها
    سلام

    در جامعه ما کمتر پسری پیدا میشه که در مقابل ابراز علاقه یک دختر واکنش مثبتی نشون بده. شما باید فرکانسهای مثبت به سمتش میفرستادید تا خودش جلو بیاد. اگه این آخرین راهه بهتره بهش بگید.
    سلام .ممنون از نظرتون .
    خب منظورتون از فرکانس های مثبت چیه؟
    خب دیگه اخرین باری که میبینمش احتمالا جشن فارغ التحصیلیه که حدودا یک ماه دیگه هست .
    من خیلی دختر سنگینی هستم .چه کاری میتونم بکنم که متانتم زیر سوال نره؟اصلا نمیخوام کوچیک بشم .

    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام آبی آسمان عزیز

    به عنوان یه دختر که مواردی (البته به ندرت) همانند شما دیدم بهت توصیه میکنم که این کار را اصلا انجام نده .

    اول از همه اینکه دوست داشتن و محبتت را در دلت نگه دار و مطمئن باش اگر حرفی در مورد دوست داشتنت به طرف مقابل نزنی بسیار آرامش بیشتری خواهی داشت تا زمانیکه حس و احساست را بهش بگویی .

    اگر خودت پیشنهاد بدهی نه تنها قبول نمیکنه و پیش خودش میگه عجب دختری هست که یه ذره غرور نداره و مرد ها بدنبال زنان با اعتماد بنفس هستند نه کسی که خودش را اینقدر کوچک کرده ... و پیش خودش میگه اینقدر آدم بی جنبه و بی ظرفیتی بود که تو این مدت که حالا مثلا یه سری کار پزوهشی و تحقیق و جزوه و حالا هر چی داشتیم پیش خودش چه فکرایی کرده .

    بعد اینکه با گفتن چنین حرفی طرف مقابل اعتماد به نفس کاذب میگیره و خیلی خیلی باید آدم درستی باشه که حرف تو را پیش شخصی نگه و به روزی فکر کن که آبرویت میریزه و نمیتونی کاری انجام بدی ..
    از روی ظاهر و یه مدت در محیط دانشگاه بودن هم نمیشه به خوبی کسی پی برد ...


    نکته ی دیگر اینکه زمانیکه پسر از جانب دختر چراغ سبز و یا کششی نسبت به خودش ببینه کاملا خودشو کنار میکشه و دیگه محل هم به اون دختر نمیزاره (یه جورایی بدش میاد از اون دختر ) دیگه چه برسه که بخوای بری مستقیم بهش بگی ... غیر مستقیم هم نگو ...اینکه بخوای واسطه و اینا بفرستی ... همه و همه کار اشتباهیه .

    این آقا پسر شما را در این 2-3 سال دیده و پسر ها وقتی شخصی را دوست داشته باشن و یا حتی حسی بهش داشته باشن خیلی زود اقدام میکنن ... نهایت 6 ماه طول میکشه و میان خواستگاری ...
    در صورتی که مورد شما اینگونه نیست و اجازه نده علاقه ی این پسر در دلت بیشتر بشه و در این مدت باقیمانده درست را بخون و متین و سنگین باش و مطمئن باش بخاطر نگفتن احساس علاقه ات به طرف مقابل هیچ وقت شرمنده دلت نمیشی.

    همه ی این صحبت هایی که برات کردم واقعا دیدم و شنیدم که حرفی که به طرف مقابلشون زده اند فقط به ضررشون بوده ... خیلی ها هم آبروریزی و...

    « امیدوارم سلامت و موفق باشی و بدون بعدا کسی وارد زندگیت میشه که روزی هزار بار خدا را به خاطر بودن چنین همسری شکر میکنی »
    سلام .ممنونم از نظرتون .
    راستش من خیلی هم ادم مغروری هستم خصوصا توی دانشگاه .ایشون هم من رو ادم مغرور و با اعتماد بنفسی میشناسن چون بهم کاری پیشنهاد دادن و معرفی کردن که کاملا اعتمادبنفس و روابط اجتماعی بالا میخواد و همون اول و چندبار بعدش هم گفتن که شما تو اینکار مشکلی ندارید یعنی ادم با اعتماد بنفسی هستی که حاضر شدم ریسک کنم و معرفیت کنم .دلیلی نداشت منو معرفی کنن اصلا .
    نمیدونم .شاید هم حق با شماست .اونکه خب قطعا بمن علاقه مند نیستن ولی میگم این شاید یک جرقه باشه .
    همش میگم یک عمر این مدلی زندگی کردم الان واقعا جای یک نفر تو زندگیم کمه.
    شاید این نگاه خیلی بدبینانه باشه؟

    منکه دیگه نمیبینمش که بخوام وقتی میبینمش خجالت بکشم یا حتی برام مهم باشه که بره به دوستاش بگه چون اونارو هم دیگه نمیبینم

    نقل قول نوشته اصلی توسط Hamed.F نمایش پست ها
    سلام.
    به نظر من حرفی نزنید، ولی این که اقدامی هم نکنید شاید بعدا به قول خودتون شرمنده دلتون بشید. بهش یک سری علامتها بدید که بدونه از طرف شما توجهی هست (البته نمیدونم تا الان این کارو کردید یا نه). اگر انقدر بالغ شده باشه، میفهمه و اقدام میکنه و چه بهتر که این اقدام با اطلاع خانواده ها باشه. اگر هم اقدامی نکرد، یا نفهمیده اصلا (که یعنی هنوز آماده رابطه جدی و ازدواج نیست) یا اون علاقه ای که لازمه رو به شما نداره. پس در این صورت بهتره شما هم فراموش کنید این قضیه رو. مخصوصا اینکه شما سنی ندارید و موردهای مناسب دوباره سر راه تون قرار میگیره.

    سلام ممنونم از حضورتون

    خیلی خوب بود .ولی اخه چه علامتی؟
    نه کاری نکردم یعنی بیشتر سرد بودم باهاشون تازگی ها یکم لبخند میزنم نهایتا.کلا ادم توداری هستم مطمینم حدسم نمیزنن ازشون خوشم بیاد

    ولی خوب اصلا حاضر نیستم هرکاری بکنم .دلمم نمیخواد کاری نکنم .

    بنظرم روح و فکرم ارزشش خیلی بیشتر از حرف های مردمه

    الان هم دلم میگه یه جوری بهش بفهمونم بااینکه میدونم اصلا قصد ازدواج نداره.
    حتی حاضرم با این ادم رابطمو نزدیک تر کنم با اطلاع خانوادم .

    خیلی گیج شدم .

  6. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام آبی آسمان وقتتون بخیر ؛

    شما دقیقا همسن من هستی و مانند یه خواهر هر آنچه را که لازم بود بهتون گفتم و دوباره هم تکرار میکنم .

    زمانیکه میگویی من آدم مغروری هستم ولی از یه طرف به فکرت خطور میکنه این کار را انجام بدی (معذرت میخوام ) باید یه ذره به این اعتماد به نفس شک کنی .
    به نظرم یه جوری رفتار میکردن که به تو احساس تأیید شدگی دادن و همین موجب رضایتت شده ... اینکه بهت گفتن شما مناسب این کار هستید و غیره ... این حرف ها از جانب شما نشون میده که خلأی در زندگیت وجود داره که با چنین صحبتی احساس خوبی بهت دست داده...برو دنبال اون خلأ و حلش کن .

    به همین ماه عزیز حاضرم سوگند بخورم که این پیشنهاد دادن خوب نیست هیچ جرقه ای در ذهن طرف مقابلت ایجاد نمیکنه ...بلکه ممکنه مثل آتشفشانی از بدبینی توی ذهن اون آقا پسر شکل بگیره ..حتی اگر خیلی خوش بینانه بخواهیم نگاه کنیم بعد از این صحبت شما با خودش میگه از کجا معلوم من نفر اولی باشم که داره بهش پیشنهاد ازدواج میده ؟ و این آدمی که اینقدر احساساتی هست از کجا معلوم در زندگی مشترکمون ثبات داشته باشه و دیگه این کارو انجام نده.
    و از اونجایی که شما پیشنهاد دهنده ی ازدواج بودی و آقا پسر تلاشی برای بدست آوردنت نکرده همیشه تو زندگی ممکنه بهت بگه خودت اومدی طرف من و میخواستی نیای .

    این هایی که دارم بهت میگم واقعا وجود دارن و همه به ضرر دختر تموم میشه ...تازه اگر پسر خیلی خوبی باشه که نره به کسی بگه وگرنه آبرو برات نمیمونه ...با خودت میگی من که نمیبینمش که خجالت بکشم و یا دوستاشو ببینم ... عزیزم میرن پخش میکنن !!

    داری میگی حرف مردم مهم نیست درسته ؟
    ببین حرف مردم برای خانواده ات هم مهمه یا نه ؟ یه لحظه به پدر و مادر و خانواده ات هم فکر کن ببین اگر دخترشون این کارو انجام بده و به گوششون برسه که دخترشون این کارو انجام داده چه حالی میشن ؟ مردم برای خانواده ات چه فکری میکن که دخترشون این کارو کرده .... اصلا مردم هم حتی اگر نفهمن خود اون پسر درباره ی خانواده ات چه فکری میکنه ؟


    من کاملا حالت رو درک میکنم و میدونم در این سن و سال آدم واقعا نیاز به یک همدم برای ادامه ی زندگیش داره به خصوص اگر در این حالات کسی به دلت هم بنشینه ولی اگر هم از کسی خوشت اومد دلیل نمیشه اون فرد فرد مناسبی برای زندگی با تو باشه و فقط باید به خدا بسپاری و توکل کنی که خدا به شیوه ی مناسب خودش همسری لایق قسمت زندگیت کنه .


    آبی آسمان ، اتفاقا تو دختر خیلی باهوش و خوبی هستی که قبل از انجام چنین کاری مشورت گرفتی .

    من نظرم را بهت گفتم و بدون اگر این موضوع شما برام بی اهمیت بود اصلا یه پست هم نمیگذاشتم ... ولی دیدم همسن خودم هستی و دیده و شنیده بودم مورد هایی که مثل تو فکر میکردند ولی خیلی به ضررشون تموم شد ... این دو تا آقا پسری هم که برات نظر گذاشتن خیلی سطحی دارن به این موضوع نگاه میکنن ...از یه طرف میگن خوب نیست و از یه طرف میگن اگه آخرین راهه برید بهش بگید ... اصلا بهشون توجه نکن .

    ان شاءالله خدا بهترین های زندگی را بهت بده ..

  7. کاربر روبرو از پست مفید miss seven تشکرکرده است .

    Ye_Doost (شنبه 12 خرداد 97)

  8. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط reza.m1986 نمایش پست ها
    سلام

    در جامعه ما کمتر پسری پیدا میشه که در مقابل ابراز علاقه یک دختر واکنش مثبتی نشون بده. شما باید فرکانسهای مثبت به سمتش میفرستادید تا خودش جلو بیاد. اگه این آخرین راهه بهتره بهش بگید.
    به نوشته ی آقا رضا دقت کنین.
    دختری که ابراز علاقه کنه شاید طرف مقابلش لبخند بزنه و یچیزی بگه اما ارزش خودش رو پایین میاره و جزو اولویت های اون پسر قرار نمیگیره.
    خداوند بشر رو‌جوری خلق کرده و عزت داده که ابراز علاقه یا پیشنهاد ازدواج از جانب مردان باشه ... این برای هر دو طرف رضایت بخش و شیرین هست، برای مردی که درخواست میکنه و درخواستش تایید میشه و برای دختری که بله میگه .
    هیچ وقت جای این دو نباید عوض بشه.
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد



  9. کاربر روبرو از پست مفید sahar.66 تشکرکرده است .

    miss seven (یکشنبه 13 خرداد 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوسش دارم اما نمیدونم بهش بگم یا نه
    توسط jellybean در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 14:34
  2. 8 ماه تنهام همسرم وسایلشو برد مهریه ونفقه اجرا گذاشته
    توسط ali.amamverdi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 01:44
  3. نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟
    توسط esy در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 14:22
  4. مشكلات نو عروسان
    توسط گلسا شاملو در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 14:06
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.