چرا عذاب وجدان داری؟ خواستگارت با زور که وارد دوستی نشده. دختر هم نیست که بگیم آبروش خدشه دار شده یا ...
این همه سال شما انگیزه و پشتوانه اش بودین. کلی به خاطر شما پیشرفت کرده و لحظه های خوبی رو داشته. تا جایی که با شما بوده، بیش از توانتون کمکش کردین. دیگه انتظار زیادی هست که از شما میخوان قید خانواده تون رو هم بزنین.
تو فرهنگ ما خانواده ها خیلی مهم هستن و مخصوصا دختر انقدر آزادی عمل نداره که جلوی خانواده ش بایسته. متاسفانه از نظر قانونی بعد از ازدواج اختیاراتون میافته دست شوهرتون. اون موقع تنها پشتوانت خانواده هستند. برای چی این حمایت رو از خودت بگیری؟
من تو شرایط شما بودم و میدونم چقدر سخته یه رابطه بعد از چند سال بی نتیجه بمونه... اونم بخاطر لجبازی دیگران. ولی نباید عزت نفست رو از دست بدی. من نمیدونم چطور یه پدر در فرهنگ جامعه ما حاضر میشه پیشنهاد فرار بده. پدر خواستگارت یه لحظه خودش رو جای پدرتون نمیزاره؟ فقط خواسته پسرش مهمه؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)