بازم سلام يعني توقع نداريد كه شما رو از اون بيشتر دوست داشته باشند
بابا اون هرچي باشه پسرشونه شما عروس هركي هم كه ميگه من عروس رو مثل دختر و داماد رو مثل پسر خودم دوست دارم درست نميگه بالاخره دختر و پسر همخون هستند (البته دليلي بر دشمني نيست)
به هر حال من فكر مي كنم شما خيلي حساس هستيد چه درمورد همكار همسرتون چه بقيه
تجربه خودم در زندگي اينه كه در زندگي چه خودم و چه همسرم حق نداريم درمورد ديگران صحبت كنيم يعني غيبت ممنوع
درمورد مادرهامون هم هر كدوم هرچي بگن ميگيم چشم بعد كارخودمون رو مي كنيم اما احترامشون رو نگه ميداريم
اگر يه وقتي هم با ناراحتي به من يا همسرم چيزي بگن به هيج عنوان حق نداريم جواب بديم نه به خودشون نه به طرف مقابل كه مادرت اينو گفت
با اين رويه الحمدالله بعد از 8 سال زندگي به هيچ عنوان مشكلي نداريم








علاقه مندی ها (Bookmarks)