من فقط پست آخرتون رو خوردم.
و خیلی خوشحال شدم بابت اینکه خام حرف های پدر ایشان نشدید.
واقعا در برابر این خانواده باید احساس خطر کنید.
خانواده ای که به دنبال منافع مادی هستند و از حربه ای برای تحت فشار قرار دادن طرف مقابلشون دریغ نمی کنند.
فرض کن حتی خانواده ات هم راضی شوند تصور کن با این خانواده وارد زندگی شدی، چطور می تونی با آدم های فریبکاری مثل اینها اعتماد کنی؟
با صحبت های آقای یه دوست موافقم. شاید حتی به دنبال سو استفاده جنسی و بی آبرو کردن تو و خانواده ات باشند.
پدر و مادرت را در نظر بگیر که چقدر سرخورده و سرشکسته می شدند. چقدر تحقیر می شدند.
دوست عزیز، از این بابت نگرانی نیست چرا که با جوابی که دادی نشان دادی دختری نیستی که خانواده ات را فدا ی خواسته ات کنی، اما نگرانی که وجود دارد در مورد خود تو هست، آن زمانی که بالاخره خانواده ات رضایت دهند و تو با این آقا ازدواج کرده ای، آن موقع تو خودت را فدای خواسته های کثیف این خانواده کرده ای.








علاقه مندی ها (Bookmarks)