سلام ستاره عزیز
اولا خیلی خوشحالم که با فردی اشنا شدی که در این موارد صراحت و صداقت داره و مسایلی که براش مهمه مطرح کرده نه اینکه بعد عقد این مسایل نمود پیدا کنه
اما خب بهتر بود تا مطمین نشده بودن از انتخابشون ابراز علاقه نمیکردن به شما
در مورد کم پشتی هم عزیزم هیچ اطمینان خاطری به ایشون نده چون مو بیشتر یک مساله ارثی و تمام داروها و محلول های موجود یا اثر موقتی دارن یا حداکثر و بهترین تاثیرش اینه موهاتون دو برابر اونچه که هست بشه. و خب قرص ها هم عوارض خودشون دارن مثل فیناستراید و محلول ماینوکسیدل و prp و حتی ممکنه تاثیر عکس بذارن
اکستنشن هم همیشگی نمیتونی انجام بدی اونم بلند مدت موهاتو کمتر میکنه
من خودم چون ریزش مو داشتم و حجم موهام کم شد خیلی براش دکتر پوست و ... رفتم . مثلا شامپوی حجم دهنده موثره و یسری کارای گیاهی ولی پرپشت و لخت بودن نه
امیدوارم هر چی خوبه برات پیش بیاد
تو ایران چون مساله پوشش هست و پسر هم مجبور مراحل اخر این سوالا بپرسه تا با برداشتای عجیب غریب دختر خانمای گل مواجه نشود این مشکلات هم طبعا پیش میاد.
- - - Updated - - -
یک موضوع دیگه عزیزم هیچ وقت به کسی نگو موهام کم پشته
بذار خودشون ببینن و نظر بدن اینطوری یک پیش فرضی براشون ایجاد میکنی که موهات کم پشته و طرف مقابل حساس می کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)