سلام عزیزم
کسی که برای پر پشتی و کم پشتی مو انقدر ارزش قائل بشه که سایر خصوصیات خوب یکنفر رو رد کنه فردا هم برای پوست، اندام، صورت و خیلی چیزای دیگه بحث میکنه.
اگر جواب منفی دادن اصلا ناراحت نشین و اینو یک فرصت برای خودتون بدونین.
اگر میخوان از موهای سرتون مطلع بشن نشون خواهر یا مادرش بدین . لزومی نداره هر کسی که میاد بخاطر اون روسری در بیارین و نمیدونم اندام نشون بدین . اینها رو باید مادرش ببینه یا حتی در ظاهر شما کاملا مشخصه.
این عقب گرد یهویی دو دلیل داره؛
یا مسئله چیز دیگری هست و بهونه میاره
یا اینکه روی ظاهر و .. وسواس داره و میخواد به نحو احسن باشه که فرشته ی آسمونها این همه خصوصیات رو با هم داره.
در کل ناراحت نشین و اینکه ارزش خودتونو پایین نیارین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)