
نوشته اصلی توسط
rasool724
سلام محدد
اول از همه ممنونم بابت وقتی که گذاشتین و دوستانی که راهنماییم کردن
امروز یه فکری اومد به ذهنم گفتم با شما هم مشورت کنم اگه ممکنه لطف کنید نظرتونو بگید بهم ممنون میشم
به این فکر افتادم که احساسمو به صورت ناشناس بهش بگم اول فکر کردم تو کاغذ بنویسم و به صورت نامه بهش منتقل کنم ولی بعد دیدم سخته نامه بدم و دیدم بهترین کار اینو توی اینستاگرام ناشناس پیام بدم
حالا به نظرتون این کار درستیه یا نه بی فایدس؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)