سلام دوست عزیز قرصی که خانوم شما مصرف میکنه هم ایجاد سردمزاجی میکنه و هم باعث کرختی و بی حالی میشه.من خودم به خاطر یه سری مشکلات استرس شدید داشتم که برام تجویز شد مدت یک هفته به مقدار خیلی کم (یک چهارم در روز)استفاده کردم.درضمن خدمت دوستمون نیاز عرض کنم که حتی قانون درعوض کارهایی که خانوما در منزل شوهر انجام میدن چیزی تعیین کرده به نام اجرت المثل که مانند نفقه و مهریه حق هر زنی هست.