سلام.
آهنگ های غمگین گوش ندید .ورزش کنید . پیاده روی اونم شب ها معجزه می کنه .
سعی کنید برای خودتون هدف پیدا کنید. ماهیانه یک روز با دوستان یا آشنایانتون تفریح داشته باشید مثلا سینما برید یا برای شام بیرون برید.
بیشتر به خودتون و پوششتون برسید و خودتون را دوست داشته باشید .
تلاوت سوره ی انسان با توجه به معانیش هم خیلی اثر گذاره سوره ی کوتاهی هم هست .
یه موقع به خوتون میاید و می بینید همه ی چیزایی که براش غصه خوردید بی اهمیت بوده و شما فقط لحظات زندگیتون را از دست دادید آدم اون لحظه هایی خوشبخته که فارغ از هر دغدعه ای از ته دل می خنده فرصت خوشبختی را از دست ندید .
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)