سلام
متاسفانه همونجور که کاربر عزیز mk000گفتند زخم خیانت هیچوقت خوب نمیشود. هرچقدر هم تلاش کنید باز اونخس بد منفور اینکه حتما کافی نبودم براش که با کسی دیگه رفت با ادم میموند برای همیشه.
اینکه عکسهاشو چک میکند و کنترل میکند هم علتش همینه. ناخوداگاه دنبال مقایسه خودش با طرف هست.
ای کاش هیچوقت هیچکسی خیانت نمیکرد. ای کاش.....
شما چون سرتون نیومده نمیتونین درک بکنید تا چه حد باورهای ادم و تمام چیزهایی که روزی براش مهم و با ارزش بودند با همچین کاری برای همیشه خراب میشود.
من خودم این اتفاق واسم اقتاده و هنوز بعد ۷ سال درگیرشم با اینکه رابطه هفت ساله تموم شده ولی منم همچنان پروفایل اون زن را چک میکنم.
خیانت بزرگترینجنایت هست......








علاقه مندی ها (Bookmarks)