تشکرشده 1,106 در 598 پست
miss seven (یکشنبه 30 اردیبهشت 97), sahar.66 (یکشنبه 30 اردیبهشت 97), نیلوفر:-) (دوشنبه 31 اردیبهشت 97), الهه زیبایی ها (یکشنبه 30 اردیبهشت 97), باغبان (یکشنبه 30 اردیبهشت 97)
تشکرشده 1,077 در 458 پست
miss seven (یکشنبه 30 اردیبهشت 97), نیلوفر:-) (دوشنبه 31 اردیبهشت 97), باغبان (یکشنبه 30 اردیبهشت 97)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
ممنون سحر خانم از دعای قشنگتون
دعا می کنم ان شالله اگر حاجتی از خداوند دارید و اون حاجت براتون خیر هست بهش برسید ،،،هر چند اگه زمان ببره .
...............
خدایا :
غصه و غم را از دل همه ،،،،بخصوص نفر بعد دور کن ،
دلشو شاد کن ،
گره از مشکلش باز کن،
کمک کن اینقدر قوی باشه که مشکلات زندگی براش مثل شکلات باشه،
آمین یا رب العالمین
miss seven (یکشنبه 30 اردیبهشت 97), sahar.66 (یکشنبه 30 اردیبهشت 97), نیلوفر:-) (دوشنبه 31 اردیبهشت 97), الهه زیبایی ها (سه شنبه 01 خرداد 97)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام دوستان عزیز و مهربانم
ان شاءالله طاعات و عباداتتون مورد قبول خداوند متعال قرار بگیره و عاقبت بخیر باشین
آقای باغبان ممنونم از دعای خیلی خوبتون
دعا برای نفر بعدی :
دوست عزیز ان شاءالله بحق این ماه بسیار مبارک حاجتی که از درگاه خداوند طلب میکنی اگر برات خوبه به اجابت برسه و شاد بشی و هیچگاه نا امید و دلشکسته نشی
برای حاجت من هم دعا کن دوست مهربان
« اللهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم »
نیلوفر:-) (دوشنبه 31 اردیبهشت 97), الهه زیبایی ها (سه شنبه 01 خرداد 97), باغبان (پنجشنبه 03 خرداد 97)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
ممنونم سون جان
ان شاالله به خاطر دل پاکت همیشه خیر ببینی
به نیت حاجتم بر میدارم دعای خوبت و
امیدوارم مستجاب شه ....
.اخرش و نمیدونم چی میشه...میترسم ناامیدشم:((
برای خودم و نفر بعد از خدا می خوام...
وقتی دیگه همه راه ها به بن بست میخوره
و درمانده میشی خدا بیاد و دردمون و چاره کنه
ان شاالله![]()
ویرایش توسط الهه زیبایی ها : یکشنبه 30 اردیبهشت 97 در ساعت 22:04
miss seven (یکشنبه 30 اردیبهشت 97), sahar.66 (یکشنبه 30 اردیبهشت 97), نیلوفر:-) (دوشنبه 31 اردیبهشت 97), باغبان (پنجشنبه 03 خرداد 97)
تشکرشده 1,077 در 458 پست
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ
مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ
وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ
وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ
وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد
miss seven (یکشنبه 30 اردیبهشت 97), نیلوفر:-) (دوشنبه 31 اردیبهشت 97), باغبان (پنجشنبه 03 خرداد 97)
تشکرشده 159 در 51 پست
سلام به همگیطاعات وعبادات همگی قبول درگاه حق
سحر جان فکر کنم شما دعای الهه جان رو برنداشتی برای همین بااجازت من برش میدارم
برای نفر بعد از خدا میخوام تو این ماه بتونه با خدا ارتباط خوبی داشته باشه و حال دلش همیشه خوب باشه الهی آمین![]()
ویرایش توسط نیلوفر:-) : دوشنبه 31 اردیبهشت 97 در ساعت 11:15
miss seven (شنبه 05 خرداد 97), الهه زیبایی ها (سه شنبه 01 خرداد 97), باغبان (پنجشنبه 03 خرداد 97)
سلام نیلوفر جانممنونم از دعاتون
متأسفانه امسال سعادت و توفیق روزه ندارم.لحظات سحر و افطار دلم میگیره که نمی تونم روزه بگیرم!
کلا ماه رمضان امسال خیلی با صفاست.شایدم برای اینه که من روحیه م مثبت شده
ولی دعاتونو دوست داشتمسپاس
برای نفر بعد : سلامتی و آرامش و عاقبت بخیری رو از خداوند براتون خواستارم.و هم چنین ان شاءالله خدا و پدر و مادرتون ازتون راضی باشند.آمین
miss seven (شنبه 05 خرداد 97), الهه زیبایی ها (سه شنبه 01 خرداد 97), باغبان (پنجشنبه 03 خرداد 97)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
تشکرشده 260 در 112 پست
سلام. این ممنون از این دعای قشنگ و به موقع.
منم از خدا میخوام واسه نفر بعدی که همیشه بهترین راه رو انتخاب کنه و ارامش سهم دل مهربونش باشه
m.reza91 (یکشنبه 06 خرداد 97), miss seven (یکشنبه 06 خرداد 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)