ممنون سحر خانم از دعای قشنگتون
دعا می کنم ان شالله اگر حاجتی از خداوند دارید و اون حاجت براتون خیر هست بهش برسید ،،،هر چند اگه زمان ببره .
...............
خدایا :
غصه و غم را از دل همه ،،،،بخصوص نفر بعد دور کن ،
دلشو شاد کن ،
گره از مشکلش باز کن،
کمک کن اینقدر قوی باشه که مشکلات زندگی براش مثل شکلات باشه،
آمین یا رب العالمین








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)