به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 73

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Ye_Doost نمایش پست ها

    به خدا ما کلی آرسن لووپن بازی در می آوردیم. این در و اون در میزدیم دوست و آشنائی با واسطه تو وزارت اطلاعات برامون خونه طرف رو پیدا کنه. خودمون محل کار پدرش رو کشف می کردیم . می رفتیم بلکه مستقیم طرف بشیم، درگوشی باهاش صحبت کنیم.... تازه کسی یه قرون هم بهمون نداده بود که سهله بجز تلفنی اونهم گاه گاهی تماس نداشتیم . شما خودتون دارید شان تون رو پائین می آورید. همینطور شان و احترام خانواده تان. همه این ها برفرض اینکه ازدواج کنید برای خودتون بد میشند.

    به نکات مهم نوشته ی آقای یک دوست توجه کنین. این رو کاملا درست میگن.

    ببینید عزیزم توجه داشته باشین زندگی صرفا علاقه و عشق نیست. شاید امروز پدر بهتون اجازه بده بگه برو باهاش ازدواج کن. آیا شما باید بری؟ نه!
    ازدواج بسیار مهمه ... شما و اون پسر الان وسط یک دایره این. شاید بیشتر از هر چیز خودتونو میبینین و از خیلی مسایل یا چشم میپوشین یا بهش ناآگاهین. اما کسی که خارج از این محدودس داره ده سال بعد رو میبینه. داره آینده نگری میکنه. اونه که بیشتر از خودت واقعیت ها رو میبینه.
    خیلی از دختران با خانودشون مقابله کردن... خیلی ها قهر کردن ولی عاقبت چی شد؟

    مثال دختری بود که الان یکی ، دو سال ازتون بزرگتره. پاشو تو یه کفش کرد که من باید با فلانی ازدواج کنم... خانوادش راضی نبودن و شهودش رو از افراد آشنای خانوادگی انتخاب کرد.
    وقتی ازدواج کرد و تازه فهمید زندگی چیه... کم کم از مواضع قبلیش عقب نشینی کرد الان هر روز خانه ی مادرش هست و حتی شبها به بهانه های مختلف در منزل مادریش میخوابه.
    به جدایی جدی فکر میکنه و این برای یک نوعروس بدترین اتفاق دنیاست.
    اجازه بده زمان بگذره ....
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد



  2. 5 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    a.sadeghiani (شنبه 29 اردیبهشت 97), Erica (یکشنبه 30 اردیبهشت 97), Quality (یکشنبه 30 اردیبهشت 97), میس بیوتی (شنبه 29 اردیبهشت 97), Ye_Doost (شنبه 29 اردیبهشت 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.